Dolaskom Argentinca Lionela Messija PSG je dobio fantastičnog nogometaša, ali i još mnogo toga.
Messijev transfer je imao direktan utjecaj na nogometni kvalitet, imidž i prihode PSG-a. Francuski klub je zahvaljujući sjajnom nogometašu za godinu zaradio 700 miliona eura.
El Economista piše da je PSG zahvaljujući Messiju dobio do deset novih sponzora, a prihodi od sponzorskih ugovora su povećani s tri na osam miliona eura. Neki od tih sponzora su dobro poznati brendovi među kojima su Dior, Gorillas, Crypto.com, PlayBetR, GOAT, Smart Good Things, Volt, Big Cola, Sports Water i Autohero. Također, PSG-u sponzorski ugovor s kompanijom Nike donosi 75 miliona eura godišnje, a potpisan je do 2032. godine.
Messi je zaslužan i za ogromno povećanje prodaje klupskih dresova. PSG je prošle godine prodao više odmilion dresova, a cijena jednog je varirala između 90 i 160 eura. Više od 60 posto prodanih dresova je nosilo Messijevo prezime.
Pored toga, Messi je imao utjecaj na profile PSG-a na društvenim mrežama. Klub je dobio više od 15 miliona fanova na svim svojim platformama, a ukupan broj je premašio 150 miliona.
PSG je dobijao 1,4 miliona fanova sedmično, a na TikToku je prešao granicu od 10 miliona fanova, a na Instagramu je također najpraćeniji u odnosu na francuske konkurente.
Biznis.ba / Klix.ba