Povodom svoje 100. godišnjice postojanja Citroen je odlučio da napravi zanimljiv re-brend za njemačko tržište, koje je uvijek imalo najveće probleme s izgovorom imena ove marke. Tako sada na njemačkom tržištu postoji marka Zitron.
Naravno, ovo je samo marketinška kampanja u čast godišnjice, te će biti privremenog karaktera.
Dijakritički znakovi iznad slova koji uvijek izazivaju poteškoće u čitanju nalaze se i u njemačkom i u francuskom jeziku. Naravno, na ovim jezicima se čitaju drugačije, tako da su kupci iz Njemačke uvijek imali problema sa ispravnim čitanjem imena Citroën. Sto godina kasnije, kompanija je odlučila da poštedi publiku iz zemalja njemačkog govornog područja i promijenila je ime tako da sada na tim tržištima prodaju automobile pod imenom "Zitron".
U čast ovih promjena, kompanija je pripremila kratak promotivni video, u kojem šef njemačkog predstavništva marke Wolfgang Shlimme najavljuje svim zaposlenima i predstavnicima zastupnika da se sada zovu Zitron. On dalje demonstrira izazove koje je donijela promjena oznaka i obuke zaposlenih. Ali na kraju je rebranding donio plodove i prodaja je porasla.
Naravno, ovo je samo reklamna kampanja - ovakav potez je rijetkost u automobilskom svijetu, proizvođači rijetko mijenjaju uobičajena imena, a ako to i čine, to nije tako radikalno. Na primer, u februaru 2016. godine, Toyota je odlučila da zvanično stane na kraj svojoj pod-marki Scion i da proizvede sva vozila pod jednim imenom. U novembru iste godine, Audi je odlučio da preimenuje svoju sportsku diviziju Audi Sport - prethodno je bio pokrenut Audi Quattro, kao i brend za modele s pogonom na sva četiri točka, što je često bilo zbunjujuće.
Biznis.ba