U nastavku predstavljamo četiri ključne stvari koje trebate uzeti u obzir prilikom rada s novim ljudima.
Nije moguće dobro raditi s ljudima koje ne poznajete
Iako ovaj navod djeluje kao nepobitna istina, vjerovatno će vas iznenaditi sljedeća činjenica. Budite aktivni u upoznavanju ljudi prije nego što budete primorani raditi na određenom projektu s novim ljudima. To će vam izuzetno pomoći da uvećate svoj socijalni kapital.
Nakon što upoznate svoju novu poslovnu ekipu, pokušajte izbjeći intimnije veze s njima na startu odnosa. Najprije ih pitajte koji su im ciljevi s novim projektom, imaju li dobru komunikaciju i koje su njihovi poslovni ciljevi. Budite sigurni u sve kvalitete svojih budućih kolega prije nego što prionete na posao.
Morate shvatiti prioritete drugih ljudi
Važno je imati na umu ciljeve i vremenske rokove predviđene za završetak projekta, ali također shvatiti da ćete na njemu raditi s mnoštvom saradnika. Dakle, nakon što započnete s radom probajte steći uvid kako drugi planiraju svoje vrijeme kako biste što prije došli do saznanja vezanih za očekivanja i kako biste što bolje organizirali svoj raspored. Također, trebali biste i vi jasno razjasniti svojim kolegama ono na čemu radite izvan datog projekta i da sve vrijeme možda nećete biti dostupni.
Radite na dobroj komunikaciji
Ulaganje vremena i energije u dobru komunikaciju, kako lično tako i elektronskim putem, može vam uveliko pomoći da poboljšate svoje funkcioniranje u timu. Idite na sastanke s jasnim dnevnim redom, koristite ažuriranja kompanije kako biste podijelili svoj napredak s vanjskim saradnicima, evaluirajte svoj sedmični rad i tražite od svakog kolege da podijeli svoj napredak s ostatkom ekipe. To osigurava mogućnost adekvatnog praćenja odgovarajućeg poslovnog protokola.
Morate biti spremni nositi se s teškim ljudima i nezgodnim situacijama
Realnost timskog rada jeste da su povremeno moguća neslaganja među kolegama, što često dovodi do javljanja krajnje neugodnih situacija. Prepoznavajući kada i kako preuzeti odgovornost u najtežim situacijama može vam pomoći da uspješno sarađujete s kolegama kako biste se složili oko određenog poslovnog zadatka. To ne znači da trebate prisiljavati ljude da preuzmu vaše ideje, već da pokušate pronaći kompromis.
Biznis.ba / Klix.ba