Kako prenosi 404 Media, kompanija po imenu Cox Media Group (CMG) nudi klijentima proizvod pod nazivom "Active Listening" koji može da prikazuje oglase na osnovu razgovora koje ljudi vode u svoja četiri zida.
Navodno, CMG može da sluša razgovore preko mikrofona u pametnim uređajima i da ih koristi za identifikaciju potencijalnih kupaca za različite proizvode i usluge.
Nije jasno da li CMG već koristi ovu tehnologiju, ali većini ljudi ne bi bilo preteško da u to povjeruje s obzirom na činjenicu da nam se često dešava da govorimo o nečemu, pa nam se baš reklama za to pojavi na internetu.
Ovakav proizvod bi pomogao kompanijama da identifikuju ljude koji bi mogli biti zainteresovani za njihove proizvode, i da eliminišu nagađanja u vezi sa tim. Naravno, postoji etička strana priče koja i dalje nije u potpunosti riješena.
Nije poznato čak ni da li CMG tehnologija zaista funkcioniše i da li se već koristi, ali 404 Media navodi da kompanija već traži klijente na platformi LinkedIn, ističući da je zarada od ulaganja "impresivna", što bi moglo da sugeriše kako neke kompanije ovo već koriste, prenosi B92.