U junu je Spotify najavio da će podići cijene svojih premium planova pretplate u SAD-u, a povećanja bi trebala stupiti na snagu ovog mjeseca. Spotify je prethodno podigao cijene prošlog ljeta.
Povrh prilagodbi cijena, firma se posvetila višestrukim krugovima otpuštanja i inicijativama za poticanje rasta prihoda i poboljšanja marži, poput razine streaminga samo za glazbu i plana samo za audio knjige. Također je predstavio skuplji audio paket koji uključuje glazbu, podcaste i audio knjige.
Audio div izvijestio je o operativnom prihodu od 266 miliona eura (289 miliona dolara), u usporedbi s gubitkom od 247 miliona eura u razdoblju prethodne godine. To je bilo iznad smjernica firme od 250 miliona eura, potaknuto "nižim troškovima osoblja i povezanim troškovima te nižom potrošnjom na marketing".
Dionice su porasle više od 10% u pretmarket trgovanju nakon rezultata.
Također je doveo do snažnog operativnog prihoda u trećem tromjesečju od 405 miliona eura (440 miliona dolara), znatno iznad konsenzusnih očekivanja Wall Streeta od 298,1 milion eura.
Streaming servis prijavio je neto prihod od 274 miliona eura (298 miliona dolara), odnosno zaradu od 1,33 eura po dionici. To je bilo znatno iznad očekivanja analitičara o zaradi od 1,04 eura po dionici. Također se uspoređuje s gubitkom iz razdoblja prethodne godine od 302 miliona eura ili gubitkom od 1,55 eura po dionici.
Bruto marže bile su veće od očekivanih na 29,2%, nadmašivši smjernice firme od 28,1%, prenosi SEEbiz. Streamer je rekao da očekuje da će marže porasti do 30,2% u trećem tromjesečju, prvenstveno potaknuto poboljšanjima u glazbi i podcastingu iz godine u godinu.
Spotify je ranije rekao da očekuje da će se metrika dugoročno kretati između 30% i 35% usred planova za daljnjim povećanjem podcastinga i poslovanja s oglasima.
Prihod je u međuvremenu ispunio očekivanja od 3,81 milijarde eura (4,14 milijardi dolara) — 20% više u usporedbi s drugim kvartalom 2023. Firma očekuje da će prihod dosegnuti 4 milijarde eura u trećem tromjesečju u odnosu na 3,4 milijarde eura u istom razdoblju prošle godine.
Analitičari s Wall Streeta pripisali su Spotifyjevom povećanju bruto marže i boljim smjernicama od očekivanih za operativni prihod i bruto marže u trećem kvartalu kao katalizatore za pozitivnu reakciju dionica.