Svaki dogovor za platformu za dijeljenje kratkih videozapisa — procijenjenu na 220 milijardi dolara u 2023., prema podacima PitchBooka — vjerovatno će isključiti algoritme temeljene na korisničkim preferencijama koji su joj pomogli da postane tako uspješna, rekao je predsjednik O'Leary Venturesa za CNBC.
"To je najveća zabavna i poslovna mreža u Americi kakva je danas, pa je od velikog interesa i velike vrijednosti", rekao je u petak.
Ali nije vjerovatno da će kineska vlada prodati algoritme, "dakle, ono što dobijate je vrijedan domaći brend TikTok i 170 miliona korisnika, bez podataka", rekao je O'Leary.
Potencijalni kupac morat će "ponovno emulirati" te algoritme s američkim kodom i djelovati kao "stjuard" za transformaciju platforme iz "TikTok China u TikTok U.S.A." Otuda rez vrednovanja.
Ranije u martu, Zastupnički dom američkog Kongresa glasao je za prijedlog zakona koji bi prisilio ByteDance, vlasnika TikToka, da se ili odrekne svoje vodeće globalne aplikacije ili se suoči s učinkovitom zabranom. Međutim, mogli bi proći mjeseci prije nego što bilo kakav zakon vezan uz TikTok stigne na pod u Senatu.
Također ostaje nejasno hoće li kineska vlada dopustiti ByteDanceu da proda TikTok kupcu iz SAD-a. Firma je žestoko lobirala protiv prijedloga zakona.
Ipak, O’Leary je rekao da postoji najmanje 50% šanse za zabranu i prisilnu prodaju diva društvenih medija početkom sljedeće godine nakon predsjedničkih izbora u SAD-u, i on se priprema za tu mogućnost.
Svaki potencijalni dogovor trebao bi dobiti blagoslov Bijele kuće s obzirom na implikacije po nacionalnu sigurnost. O’Leary je rekao da je o tome već razgovarao s republikanskim kandidatom Donaldom Trumpom za predsjedničku nominaciju i da se planira sastati s Joeom Bidenom koji se kandidira za drugi mandat.