Kako je objasnila Marian Lee, voditeljica marketinga Netflixa, ponuda će se u zabavnim prostorima redovito ažurirati, a serije i filmovi čak će biti smisleno uključeni u ponudu hrane i pića.
Posljednjih godina Netflix je otvorio više od 50 tzv. pop up prostora u 25 gradova diljem Sjedinjenih Država. To su privremene maloprodajne lokacije namijenjene prezentaciji nove linije proizvoda - gdje je predstavio neke od svojih uspješnih filmova i serija, primjerice južnokorejsku dramsku seriju Squid Game.
Ovaj će put zabavni parkovi biti trajni, a prva dva trebala bi se otvoriti 2025. u Dallasu u Texasu iu predgrađu Philadelphije u Pennsylvaniji.
Međutim, u SAD-u se mnogi trgovački lanci trude što bolje prilagoditi promjenjivom ponašanju potrošača i sve popularnijoj online kupnji. U februaru je, primjerice, robna kuća Macy's najavila zatvaranje 150 poslovnih lokacija, prenosi SEEbiz. Nekoliko velikih trgovaca na malo podnijelo je zahtjeve za stečaj tokom godina, uključujući Neiman Marcus, Lord & Taylor i Barneys New York.