Netflix ostvario veliki rast, a najveći konkurenti u padu
Rezultati o broju pretplatnika, objavljeni u pismu akcionarima u četvrtak, nadmašili su očekivanja u svim regionima širom svijeta i uključili 2,8 miliona novih kupaca u azijsko-pacifičkom regionu. Analitičari su u prosjeku očekivali ukupno 4,87 miliona.
Strategija smanjenih dijeljenja lozinki i uvođenje jeftinijeg pretplatničkog plana sa oglašavanjem doveli su Netflix do istorijski uspješnog rezultata – drugog najuspješnijeg polugođa od osnivanja, u zaostatku jedino za pandemijskim bumom 2020. godine, prenosi Ekapiaj.
U aktuelnom (trećem) kvartalu Netflix očekuje da će ostvariti zaradu od 5,10 USD po akciji, što je više od procjena Wall Streeta, piše Bloomberg.
Pored toga, rast se dogodio u isto vrijeme dok su svi najveći konkurenti bilježili pad broja pretplatnika i prodaje.
U drugom ovogodišnjem kvartalu, dobit kompanije porasla je za 48% na 4,88 USD po akciji, nadmašivši procjene od 4,74 USD. Ukupni prihodi su porasli za 17% na 9,56 mlrd USD, malo premašivši projekcije. Ukupno najveći strimer na svijetu ima 277,7 miliona korisnika.
Netflix planira da prestane da izvještava o broju pretplatnika sljedeće godine, što su mnogi analitičari protumačili kao loš znak za dalji rast.