Nezadovoljni korisnici počeli vraćati Appleov Vision Pro u prodavnice
Riječ je o uređaju koji je tek od početka februara dostupan za kupovinu po početnoj cijeni od 3.500 eura.
Većina korisnika kaže da je glavni razlog vraćanja uređaja nelagoda pri nošenju. Spominju se također glavobolje i mučnine, a neki se žale i na težinu uređaja koja je uglavnom koncentrisana na prednjoj strani, što dodatno uzrokuje probleme pri korištenju - piše Bug.hr.
"Uprkos tome što je bio čaroban za korištenje kao što sam se i nadao, jednostavno je previše neudoban za nošenje čak i na kratko vrijeme, kako zbog težine, tako i zbog dizajna remena. Jednostavno je preskupo i nezgodno pokušati se naviknuti na stalne glavobolje i naprezanje očiju koje sam osjećao. Vratit ću se po sljedeću verziju“, podijelio je svoje iskustvo voditelj proizvoda The Vergea, Parker Ortolani.
Korisnici se ipak ne žale samo na nelagodu pri nošenju, već izražavaju nezadovoljstvo i sa produktivnošću uređaja u odnosu na cijenu. Naprimjer, jedan korisnik Threadsa objavio je da mu korištenje Figma ekrana uzrokuje glavobolju, ali i da mu uopće ne pomaže u svakodnevnom poslu.
Uz to, često se može naići i na objave korisnika koji navode probleme s multitaskingom, nedostatak podrške za određen vrste datoteka i nepraktičnost u radu sa dokumentima u odnosu na tradicionalne metode korištenja miša i tastature.
"Ako ovo ne koristim za produktivnost i zabavu, i ako nema dovoljno igrica za igranje na njemu, jednostavno ne mogu opravdati da ga zadržim“, napisao je kratko jedan korisnik Reddita.
Ipak, iako je nejasno koliki će utjecaj ova glasna skupina ranih korisnika imati na budućnost Visiona Pro, mnogi od onih koji su izrazili namjeru povrata također su naglasili da će rado isprobati drugu generaciju kada ona jednom izađe na tržište.