Riječ je o igri koja spada u MOBA žanr (Multiplayer Online Battle Arena), a koju je 2015. razvio kineski TiMi Studio Group i objavio Tencent Games.
Nedugo nakon objavljivanja postala je jedna od najrelevantnijih MOBA igara u Kini, a međunarodna adaptacija, pod nazivom Arena of Valor, objavljena je u oktobru 2020.
Arena of Valor koristila je isti engine igre i dizajn korisničkog sučelja, ali s uvelike izmijenjenim herojima kako bi se prilagodila zapadnom tržištu.
Honor of Kings je mobilna igra za više igrača, s mečevima koji traju 15-ak minuta. Igrač kontroliše lik s jedinstvenim sposobnostima, a pobjedom protiv ostalih igrača osvaja bodove iskustva i zlato. S bodovima iskustva igrači mogu otključati sposobnosti svojih likova ili dodatno povećati snagu svojih postojećih sposobnosti, piše Index.hr.
Zlato se može koristiti za kupovinu predmeta u trgovini koji jedinstveno mijenjaju specifične atribute lika. Da bi pobijedili u igri, igrači moraju srušiti neprijateljske odbrambene strukture, zvane kupole. Pobjeda se postiže uništavanjem protivničkog osnovnog kristala koji se nalazi unutar baze neprijateljskog tima.
Igru svaki mjesec igra više od 120 miliona ljudi te ostvaruje godišnji prihod od oko 1.81 milijarde dolara, a nagradni fond svjetskog prvenstva te iste mobilne igre iznosi 10 miliona dolara.
Na drugom mjestu nalazi se PUBG Mobile, a slijede ih Genshin Impact, Candy Crus Saga, Roblox, Coin Master i Pokemon GO.