Ovo uključuje mogućnost prodaje pojedinačnih postova, funkciju darivanja za kreatore da poklone ograničene pretplate obožavaocima i promotivne alate za dijeljenje klipova na društvenim medijima.
Nove funkcije odražavaju Patreonove stalne napore da se proširi izvan svoje uloge platforme za monetizaciju. Prošle godine, Patreon je lansirao besplatne opcije članstva, omogućavajući obožavaocima da prate svoje omiljene uticajne osobe bez obaveze da se obavežu na mjesečnu pretplatu. Kompanija je otkrila u današnjem postu na blogu da je taj potez već imao više od 30 miliona prijava.
Sada, Patreon uvodi jednokratne kupovine za sadržaje kao što su postovi i kolekcije, tako da pratioci mogu da pristupe plaćenom sadržaju bez plaćanja članstva. Kompanija je ranije dozvoljavala jednokratne kupovine za različite digitalne proizvode, kao što su video snimci, epizode podcasta i slike.
Platforma takođe testira ponudu poklona koja omogućava kreatorima da daju ograničene pretplate obožavaocima. Na primjer, influenseri mogu nekome da pošalju jednomjesečno članstvo kao poklon za vjerne pratioce.
Pored toga, Patreon poboljšava komunikaciju otvaranjem sekcija za ćaskanje u zajednici za besplatne i plaćene članove, kao i uvođenjem funkcija kao što su sat odbrojavanja i funkcija ćaskanja uživo za promovisanje novog i predstojećeg sadržaja, prenosi "PCpress".. Postojat će i novi alat za automatsko generisanje audio i video klipova Patreon postova koji će se koristiti kao tizeri na platformama društvenih medija.
Sve ove nove funkcije će postati dostupne u narednim mjesecima, saopštila je kompanija.