Prvi veliki proizvod nakon Apple Watch-a: Apple Vision Pro u prodaji 2. februara širom SAD-a
Američki kupci dobili su mogućnost da od sredine januara unaprijed naruče uređaj mješovite stvarnosti od 3.499 dolara, iako nije određen datum lansiranja u Velikoj Britaniji, piše BBC.
To je prvi veliki novi proizvod koji je kompanija objavila od lansiranja Apple Watch-a 2015.
Nakon godina glasina tokom razvoja, kompanija je otkrila slušalice u junu 2023.
Ali, od tada je bilo problema. Prema Financial Timesu, Apple je više nego prepolovio svoje prognoze proizvodnje, pavši sa procijenjenih milion jedinica na 400.000 2024. godine.
Osim datuma izlaska, Apple je također najavio da će uređaj imati 256 GB prostora za pohranu, te je pojasnio da tehnologija za praćenje očiju slušalica može funkcionisati praćenjem samo jednog dominantnog oka, za ljude koji ne koriste u potpunosti oba oka.
Ali, zanimljivo je da kompanija pokušava da odvoji slušalice od drugih uređaja na tržištu, govoreći programerima za uređaj da umjesto toga brendiraju svoje aplikacije kao "prostorno računarstvo".
"Nemojte opisivati svoje iskustvo u aplikaciji kao proširenu stvarnost (AR), virtuelnu stvarnost (VR), proširenu stvarnost (XR) ili mješovitu stvarnost (MR)", stoji u postu na blogu koji cilja programere.
Apple je također objavio trailer na internetu, koji prikazuje likove iz filmova koji nose naočale i kacige, u onome što se čini kao pokušaj da se rekonstruiše uzbuđenje oko lansiranja iPhonea 2007. godine.
Ako bude uspješan, ovo bi mogao biti novi izvor prihoda od više milijardi dolara za Apple. Ali kako se mnogi ljudi širom svijeta bore da priušte osnovne životne potrebe, visoka cijena će vjerovatno zadržati ovo kao igračku za dobrostojeće.
Iskustvo "miješane stvarnosti"
BBC je bio među rijetkim novinskim organizacijama na svijetu kojima je dozvoljeno da testiraju uređaj - ali nije bilo dopušteno fotografisanje ili snimanje. Imao je priliku da isproba Vision Pro u junu prošle godine i otkrio je da je mješovita stvarnost mješovita stvar.
Za razliku od mnogih postojećih slušalica, Apple je odvojio bateriju, tako da vam ne leži teško na glavi - iako to znači da baterija umjesto toga mora da stoji pored vas, spojena na kabl.
Korisničko iskustvo je klasično, minimalistički Apple. Kada su slušalice uključene, vidite prostoriju oko sebe, ali je ne vidite kroz staklo, već je vidite kroz mnoge ugrađene kamere.
Ovo je iskustvo "miješane stvarnosti" - digitalni sadržaj koji se projektuje u vašu okolinu.
Fizički pritisnete jedno dugme u gornjem desnom uglu slušalica i pojavit će se poznate ikone aplikacija koje ćete prepoznati ako ste koristili iPhone - iMessage, Fotografije, Apple TV (bit će ih više kako ih programeri naprave).
I od tada je sve u kontroli pokretima – slušalice prate gdje gledate, tako da kada pogledate aplikaciju i spojite palac i kažiprst, ona se otvara.
Možete odabrati svoj nivo uranjanja pomoću fizičkog točkića da biste povećali ili smanjili veličinu onoga što gledate. Može ispuniti cijelu sobu ili izgledati kao TV ekran postavljen na zid.
Ali ako neko hoda ispred vas u stvarnom životu, možete ga vidjeti bez obzira koliko ste uronjeni.
Ipak, kad god bi se pojavio problem sa demo-om, Appleov zaposlenik je podsjetio da to nije gotov proizvod, a Apple-ova zabrana bilo kakvog snimanja tokom demonstracije značila je da se ovi problemi ne mogu snimiti ili podijeliti na mreži.