20+ godina
sa vama
dionice skočile za 20%

Snap signalizira da novi model oglasa pronalazi publiku

Autor: Biznis.ba
Foto: Ilustracija/Unsplash
Snap Inc. ponudio je pozitivne znakove da njegovi napori da obnovi svoj posao digitalnog oglašavanja dobivaju na popularnosti među marketinškim stručnjacima - povećavajući prihode i stvarajući jaču konkurenciju s moćnim firmama Google i Meta Platforms Inc. Dionice su porasle više od 20% u produženom trgovanju.

Prodaja će skočiti za čak 18% na 1,26 milijardi dolara u periodu koje završava u junu, objavila je firma u četvrtak u izjavi. Analitičari su u prosjeku predviđali 1,21 milijardu dolara.

Glavni izvršni direktor Evan Spiegel preoblikovao je firmu tokom posljednje dvije godine, smanjujući broj zaposlenih i eliminirajući projekte koji ne povećavaju prihod ili rast korisnika. U isto vrijeme, Snap je preradio svoj posao oglašavanja, uvodeći nove načine za ciljanje i mjerenje oglasa u aplikaciji Snapchat te dodao nove ponude izravnog odgovora. Iako su te promjene u početku smanjivale prihod, najnoviji rezultati pokazuju da izmjene funkcionišu.

“Godine marljivog rada počinju se isplaćivati za Snapov oglasni posao”, rekao je Max Willens, viši analitičar u Emarketeru. S promjenama koje je napravio i povećanjem broja marketinških stručnjaka koji dolaze na platformu, "čini se da Snap razvija kredibilitet kao platforma koja može dati rezultate."

Firma je izvijestila o prihodu od 1,2 milijarde dolara u prvom tromjesečju, što je skok od 21% u odnosu na period od prije godinu dana, kada je Snap unosio široke promjene u svoju ponudu digitalnih oglasa. Analitičari su u prosjeku procijenili 1,12 milijardi dolara.

Snap je objavio prilagođenu dobit prije kamata, poreza, deprecijacije i amortizacije od 45,7 miliona dolara, u poređenju s manje od milion dolara godinu dana ranije. Analitičari su projicirali gubitak od 67,6 miliona dolara, prenosi SEEbiz.

Dionice su dostigle najviših 15,04 dolara u produženom trgovanju nakon zatvaranja na 11,40 dolara u New Yorku. Dionica je ove godine pala za 33%. Snapovi rezultati stigli su iste sedmice kada je američka vlada zabranila ili prisilila prodaju ključnog konkurenta, TikToka ByteDance Ltd.

Snap se namjerno usredotočio na čvršće takmičenje s društvenim mrežama kao što su Meta i Google Alphabet Inc. širenjem oglasa s izravnim odgovorom, koji potiču gledatelje da poduzmu trenutnu radnju kao što je kupovina ili pretplata na popis e-pošte. Firma je rekla da konačno bilježi ubrzanje potražnje, s povećanjem prihoda za te ponude za 17% u odnosu na prošli kvartal.

© Copyright 2005. - 2024. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba