Kako se navodi, ove "sponzorisane objave" (Sponsored Snaps) će se pojaviti kao nepročitane poruke na glavnoj kartici za ćaskanje Snapchata, što sugeriše da će se nalaziti iznad poruka kontakata korisnika.
Spigel u dopisu za zaposlene, koji je takođe objavljen na veb stranici kompanije, navodi da će se "sponzorisane objave" pojavljivati bez takozvanih "puš" obavještenja i da će sami korisnici odlučivati da li žele da otvore ovakvu poruku.
Nejasno je da li i kako će korisnici moći da se riješe ovih reklama ako odluče da ne otvore poruke, prenosi portal The Verge.
Akcije kompanije Snap, vlasnika aplikacije Snapchat, se trenutno nalaze blizu historijskog minimuma uprkos tome što pomenutu platformu mjesečno koristi 850 miliona ljudi.
Poslovanje sa reklamama na Snapchatu i dalje zaostaje u odnosu na konkurentske platforme firme Meta, a investitori su prema riječima Spigela zabrinute zbog toga što firma Snap ne raste bržim tempom.