Poslovni prihodi rasli su 33 posto te iznose 116,9 miliona eura.
EBITDA prije jednokratnih stavki iznosi 8,4 miliona eura, što predstavlja rast od 36 posto u odnosu na prvo polugodište 2024. godine. EBITDA nakon jednokratnih stavki porasla je za 41 posto i iznosi 8,2 miliona eura. Neto dobit Grupe za prvih šest mjeseci 2025. godine iznosi 4,9 miliona eura, što je rast od 111 posto u odnosu na isto razdoblje lani.
Udio prihoda koje je Span Grupa ostvarila na inozemnim tržištima iznosi 83 %, pri čemu je značajan rast zabilježen na tržištu Ukrajine. Ako pogledamo rast prihoda po segmentima poslovanja, najveći su rast zabilježili segment Infrastrukturne usluge, Cloud i Cyber Security, koji je rastao 47% te segment Upravljanje softverskom imovinom i licenciranje, koji je u odnosu na isto razdoblje prošle godine zabilježilo rast od 35 %.
„Otvaranjem novih tržišta u prvoj polovici godine započeli smo snažan val širenja i pokrenuli novi ciklus rasta. Naš je strateški smjer jasan – jačanje prisutnosti i internacionalizacija poslovanja na tržištima Južne, Srednje i Istočne Europe te Središnje Azije, prenosi SEEbiz. Pozitivan trend u financijskim rezultatima potvrđuje stabilne temelje na kojima gradimo. Uspješno izdanje obveznica povezanih s održivošću potvrda je našeg ispravnog strateškog razmišljanja i održivog pristupa koji će nam, vjerujem, omogućiti dugoročni rast i stabilnost poslovanja“, izjavio je predsjednik Uprave Spana Nikola Dujmović.
Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga (HANFA) u junu je odobrila Spanov Prospekt izdanja javnom ponudom i uvrštenja obveznica povezanih s održivošću. Span je uspješno zaključio izdanje obveznice u ukupnom iznosu od 25 miliona eura, čime je postao prva hrvatska IT kompanija koja se odlučila na ovakav oblik financiranja putem domaćeg tržišta kapitala. Obveznice su u julu službeno izlistane na Zagrebačkoj burzi.
Također, u drugom kvartalu Span je uspješno implementirao rebranding, koji je bio odgovor na tržišne zahtjeve i interne ambicije za daljnjim rastom i internacionalizacijom. Odluka o redefiniranju vizualnog identiteta, slogana i komunikacijske arhitekture bila je ključna za daljnje jačanje tržišne pozicije Spana kao multispecijalista s fokusom na trima ključnim strateškim područjima: cloudu, kibernetičkoj sigurnosti i umjetnoj inteligenciji.