U protekla tri mjeseca, popularna streaming platforma Spotify je zabilježila povećanje broja mjesečno aktivnih korisnika za 28 miliona, čime je premašila očekivanja i probila granicu od 600 miliona korisnika. To je ujedno i novi rekord za švedsku kompaniju.
Prihod u 2023. godini je iznosio 3,7 milijardi eura, što je za 16 posto više u 2022. godini. Operativni prihod je pao "u crveno" zbog gubitka od 75 miliona eura, no kompanija se pohvalila da su njeni prihodi od reklama dostigli rekordnih 501 milion eura.
Ukupni broj od 602 miliona korisnika uključuje i 236 miliona Premium pretplatnika, a ostalo je dio besplatne usluge koja dolazi s oglasima i nema funkcije kao što su "no shuffle" te mogućnost preuzimanja muzike za slušanje izvan mreže.
Broj pretplatnika je porastao sa 205 miliona u četvrtom kvartalu 2022. godine za 15 posto.
Očekivanja za prvi kvartal 2024. godine uključuju povećanje korisničke baze na 618 miliona korisnika, dok bi se broj onih koji plaćaju uslugu trebao povećati za 3 miliona.