Tencent je izvijestio da je dobit koja se može pripisati dioničarima porasla za 47% na godišnjoj razini na 53,23 milijarde juana (7,37 milijardi dolara) u trećem kvartalu, u usporedbi s procjenom LSEG-a od 46,18 milijardi juana za to razdoblje.
Prihodi firme porasli su za 8% na godišnjoj razini na 167,19 milijardi juana, manje od predviđanja analitičara od 167,82 milijarde juana.
Igre su ostale okosnica tvrtke, s domaćim prihodima odjela koji su porasli 14% na godišnjoj razini na 37,3 milijarde juana, dok su prihodi međunarodnih igara porasli za 11% na 14,5 milijardi juana na bazi konstantne valute.
Tvrtka je primijetila da postojeće i nove igre imaju "evergreen potencijal".
Prihod od marketinških usluga, koji se prethodno nazivao online oglašavanje, porastao je za 17% godišnje na 29,99 milijardi juana, što ga čini jednom od najbrže rastućih kategorija izvan igara. Tencent je pripisao rast "snažnoj potražnji oglašivača" za svojim kratkim videozapisima, mini programima i značajkama pretraživanja unutar svoje aplikacije za razmjenu poruka - pod nazivom Weixin u Kini i WeChat u inozemstvu.
Globalni mjesečni prosječni broj korisnika aplikacije za razmjenu poruka porastao je za 3% u odnosu na godinu prije na 1,38 milijardi u trećem kvartalu, prenosi SEEbiz.
Firma se također pohvalila prednostima korištenja umjetne inteligencije, usred šireg globalnog procvata u prostoru umjetne inteligencije:
“Sve više vidimo opipljive prednosti primjene AI-ja u našim proizvodima i operacijama, uključujući marketinške usluge i oblak, te ćemo nastaviti ulagati u AI tehnologiju, alate i rješenja koja pomažu korisnicima i partnerima,” rekao je Tencent u objavi o zaradi.