20+ godina
sa vama
Tech

TikTok mijenja način na koji brendovi dolaze do kupaca

Autor: Biznis.ba
Foto: Pexels
Dok se u SAD približava moguća zabrana platforme društvenih medija, TikTok Shop se trudi da osvoji dolare generacije Z i oduzme udio od konkurenata u e-trgovini.

Početkom decembra, TikTok je podnio hitan zahtjev za zabranu zabrane prije 19. januara. Prema sudu, ako kineska matična kompanija ByteDance ne proda TikTok prije roka, aplikacija će biti ilegalna u SAD-u. Sud je kasnije u decembru pristao da sasluša TikTok-ovo osporavanje saveznog zakona kojim bi se aplikacija zabranila.

Ovo dolazi kako aplikacija raste u popularnosti, posebno među potrošačima.

Prema istraživanju koje je proveo TikTok, 70% korisnika kaže da otkriva nove brendove i proizvode na platformi, a 83% navodi da TikTok igra ulogu u odlukama o kupovini korisnika. Kompanija takođe izveštava da će tri od četiri korisnika vjerovatno kupiti nešto dok koriste TikTok. Čak i prije nego što je funkcija kupovine pokrenuta u SAD-u 2023., brendovi su već koristili TikTok kako bi dosegli potrošače, posebno mlade.

Platforma je počela uvoditi vlastite prodajne događaje, slične onima na Amazonu, Walmartu i Targetu. Njegova ljetna prodajna promocija Deals for you Days postala je stalni događaj za platformu s američkim kupcima koji su potrošili u prosjeku 52 dolara tokom rasprodaje.

Michael Maloof, šef marketinga u kompaniji Earnest Analytics, rekao je u intervjuu da kupovina na TikToku postaje daleko promotivnija i u konkurenciji s poznatim sezonskim rasprodajama drugih velikih trgovaca.

„Da bismo dali dobru predstavu o okviru sa kojim radimo, sa TikTok Shop-om ga skoro svi već imaju“, rekao je Maloof.

“Počinje da postaje vrlo promotivno i da se podudara s promotivnim ciklusima velikih trgovaca e-trgovinom i da su uradili zaista dobar posao da natjeraju ljude s platforme da također kupuju.”

TikTok Shop je nastavio da širi svoj pristup e-trgovini udruživši se sa Real Authentication, lansirajući luksuznu kategoriju rabljenih u UK-u i uvodeći akceleratorski program za žene i LGBTQIA+ preduzeća. A na Crni petak, TikTok Shop je prikupio više od 100 miliona dolara jednodnevne prodaje, utrostručivši rezultate u odnosu na prethodnu godinu.

Iako budućnost aplikacije ostaje neizvjesna, brendovi, utjecajni i kupci mogu imati koristi od saradnje s TikTok Shopom.

© Copyright 2005. - 2025. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba