Kako navode iz Agencije, kompanija Meta je 26. juna ove godine promijenila politiku privatnosti za svoje korisnike, a da pri tome nije obavijestila korisnike u Bosni i Hercegovini, te u još nekim zemljama u regiji koje nisu članice Evropske unije. "Promjene se odnose na obradu i korištenje svih podataka korisnika (osobni podaci, fotografije, video zapisi, objave, komentari itd.) ove kompanije za razvoj, za sada neodređene i neobjašnjene tehnologije vještačke inteligencije, a bez jasnog obavještenja svrhe i namjene razvoja takve tehnologije. Također, korisnicima iz BiH nije dana mogućnost odbijanja takve upotrebe podataka", pojašnjavaju iz Agencije. Pojašnjavaju da o vijestima korisnici iz BiH nisu upoznati, dok su državljani Evropske unije prilikom logovanja na platforme dobili upozorenje da se politika mijenja, pa potom i opciju da podatke povuku iz planiranog treninga vještačke inteligencije.
"Smatramo da je Meta bila u obavezi da istu opciju ponudi i korisnicima u Bosni i Hercegovini te i drugim zemljama u regiji koje nisu članice Evropske unije. Institucije nadležne za zaštitu osobnih podataka u regiji se suočavaju sa negativnom činjenicom da Meta nije imenovala predstavnike sa kojim bi institucije sarađivale.
Agencija se 29. jula ove godine obratila kompaniji Meta sa zahtjevom da se dostave podaci predstavnika sa kojim bi mogli uspostaviti kontakt povodom navedenog pitanja. Odgovor kompanije Meta nismo još dobili", dodaju iz Agencije.
Navode da očeku da će se u doglednom vremenu predstavnici navedene kompanije obratiti kako bi se trajno riješio problem u vezi informisanja bh. građana u vezi sa obradom podataka koju Meta provodi, te se građanima osigurala identična prava na zaštitu osobnih podataka i privatnosti kakva imaju građani Evropske unije.