Fujifilm se sada bori da zadovolji potražnju za spomenutim proizvodom od 1.599 dolara. Kupci su uglavnom dvadesetogodišnjaci, korisnici TikToka, kojima se kamera sviđa zbog izgleda i vrhunskih performansi.
Kamera je toliko tražena da je Fujifilmov odjel za kamere doprinio 37 posto ukupne dobiti firme prošle godine, a doprinijet će 27 posto u 2022. godini.
Nakon što je firma prošle godine rasprodala sve kamere, povećala je proizvodnju u Kini, prenosi SEEbiz. Direktor Fujifilma Yujiro Igarashi nije želio objaviti detalje o povećanju proizvodnje ili prodaje. Naglasio je da je potražnja premašila njihove procjene.
Fujifilm je osnovan prije 90 godina i godinama se natjecao s tržišnim liderom Kodakom kojeg je u prodaji pretekao 2002. godine. Ali taj je uspjeh bio kratkog vijeka jer je industrija digitalnih fotoaparata bila kratkog vijeka jer su digitalni fotoaparati postali standardna oprema za mobitele.
Kako bi preživio, Fujifilm je iskoristio svoju stručnost u kemikalijama za filmove za kamere kako bi krenuo u zdravstvo. Canon i Olympus učinili su isto. No Fujifilm nije u potpunosti odustao od kamera. Ukinuo je 5.000 radnih mjesta u odjelu za kameru i većinu proizvodnje preselio u Kinu.
Fujifilm je udvostručio svoje aktivnosti u proizvodnji antivirusnih pilula i cjepiva tijekom pandemije coronavirusa, no kamere su ga vratile u središte pažnje.