Ova promjena izazvala je burne reakcije među korisnicima, od onih koji brinu o transparentnosti, do onih koji smatraju da bi ovaj potez mogao pomoći stvaraocima sa manje pregleda.
Google, vlasnik YouTube-a, već duže vrijeme eksperimentiše sa različitim promjenama na sajtu. Jedan od najkontroverznijih poteza bio je uklanjanje broja dislajkova još 2021. godine, što je izazvalo negodovanje širom svijeta. Korisnici su tada brzo razvili ekstenziju za pregledače kako bi vratili ovu opciju, prenosi Telegraf.
Nova promjena sada uključuje uklanjanje broja pregleda i datuma objave, kako bi fokus bio samo na naslovu, sličici i nazivu kanala.
Informacija o novom izgledu je došla od VidIQ-a, koji je 28. oktobra objavio vijest na društvenoj mreži X. U objavljenoj fotografiji prikazana je početna stranica sa šest video snimaka, gdje su vidljivi samo naslov, sličica i naziv kanala. Broj pregleda i datum su izostavljeni, što je izazvalo brojne komentare korisnika.