Povodom protesta grupe mještana južnih mostarskih naselja, a u vezi izgradnje autoputa kroz Kosor, Malo Polje, Ortiješ, Hodbina, Lakiševina i Kočine, iz Javnog poduzeća Autoceste FBiH obavijestili su javnost kako to poduzeće nije bilo nosilac pripreme Prostornog plana niti nosilac izrade Prostornog plana sa posebnim obilježjima te da su navedeni poslovi u nadležnosti Federalnog ministarstva prostornog uređenja.
"Kao jedan od strateških dokumenta za završetak izgradnje Koridora Vc, Predstavnički dom Parlamenta Federacije Bosne i Hercegovine na 17. sjednici održanoj 25. januara 2017. godine i Dom naroda Parlamenta Federacije Bosne i Hercegovine, na 18. sjednici održanoj 9. februara 2017. godine, donose: 'Prostorni plan područja posebnih obilježja od značaja za Federaciju Bosne i Hercegovine autocesta na Koridoru Vc' za period od 20 godina. Prostorni plan područja posebnih obilježja od značaja za Federaciju BiH Autocesta na Koridoru Vc je objavljen u Službenim novinama FBiH 100/17 od 25. decembra 2017. godine", navodi se u saopćenju Autocesta FBiH.
Nakon što su provedene procedure definirane Zakonom o prostornom planiranju i korištenju zemljišta na nivou Federacije Bosne i Hercegovine, riješen je položaj trase za nastavak gradnje na jugu, odnosno poddionica Mostar jug – Kvanj, dodaje se.
"Naglašavamo da JP Autoceste FBiH nisu bile nosilac pripreme Prostornog plana niti nosilac izrade Prostornog plana sa posebnim obilježjima, između ostalog, i javnih rasprava. Navedeni poslovi su u nadležnosti Federalnog ministarstva prostornog uređenja. Nadalje, želimo da istaknemo da je prilikom odabira optimalne trase autoceste na području Mostara jug – Buna urađena i multikriterijska analiza varijanti trase sa prijedlogom najpovoljnije opcije", saopćeno je iz Autocesta FBiH.
Biznis.ba / FENA