Kompanija „Te Ora“, koja stoji iza brenda „Bardo“, primjer je pozitivnih rezultata investicije dijaspore u prehrambenu industriju, s obziromna na to da takva vrsta ulaganja donosi inovacije na domaćem tržištu, ali i prilike za povezivanje i izlazak na međunarodno tržište. Ova kompanija je zbog toga prepoznata kroz grant program USAID Projekta „Diaspora Invest“.
Lilijan Sulejmanović, poduzetnica porijeklom iz Bosne i Hercegovine, sa londonskom adresom, prije dvije godine je odlučila pokrenuti proizvodnju zdrave hrane u domovini. Njena priča je probudila veliki interes javnosti, a od tada do danas njen brend „Bardo“ postaje sve prepoznatljiviji na domaćem i međunarodnom tržištu.
- Naredna tri dana smo na Sarajevo Holiday Marketu gdje predstavljamo svoje proizvode u saradnji sa Sweden/USAID FARMA II projektom, te svakako pozivam sve zainteresirane da dođu i probaju naše proizvode. Također, možete nas pronaći u prodavnicama zdrave hrane, ali i svim većim standardnim marketima i trafikama. Pronalazimo lokalne partnere i širimo svoju mrežu - kazala je Sulejmanović.
Dodala je da su svi njihovi proizvodi bez glutena, mlijeka, soje, vještačkih dodataka i aditiva. Energetske pločice, napravljene od suhog voća, sjemenki, orašastih plodova i tamne čokolade, već su proizvod koji nutricionisti preporučuju u planu ishrane djece. Nedavno su predstavili i Bardo energetske okruglice također na bazi prirodnog voća i orašastih plodova, sa datulama, brusnicom, marelicom i smokvama. Sa inovativnim receptima za Bardo proteinske okruglice, kako je navela Sulejmanović, postigli su i visoki proteinski sadržaj koji odgovara i veganskoj ishrani što je prilično rijetko i na širem evropskom tržištu, saopćeno je iz programa USAID Diaspora Invest Activity.
Biznis.ba / FENA