Neumsko zaleđe trenutno je jedno od najvećih gradilišta u Bosni i Hercegovini. Na tom području stotine radnika i teška mehanizacija, gotovo bez predaha, rade na izgradnji ceste Stolac-Neum koja će, u konačnici, povezati naš jedini grad na moru s unutrašnjošću zemlje.
Najveća prepreka
Dok se izvode završni radovi u tunelu Žaba, koji je bio najveća prirodna prepreka u projektu, paralelno se gradi i na ostalim lokacijama ceste, a potpisan je ugovor i za posljednju dionicu Hutovica-Cerovo-Stolovi u ukupnoj dužini 10 kilometara.
Kako su kazali iz Javnog preduzeća “Ceste FBiH”, ovu dionicu, koja je podijeljena u dva lota, Hutovo-Cerovica i Cerovica-Stolovi, gradit će širokobriješki “Hering”, a vrijednost posla je 17,7 miliona KM.
U okviru izgradnje ove dionice, također, bit će urađena i rekonstrukcija pristupnog puta za mjesto Hutovo. Očekivani završetak svih radova na ovoj dionici je kraj 2021. godine.
Lakše vozačima
Iz “Cesta FBiH” potvrdili su nam da se punom parom gradi dionica Boraćanac-Prapratnica u dužini tri kilometra, koja vodi do tunela Žaba, dok se s druge strane, one stolačke, gradi devet kilometara ceste Stolovi-Drenovac.
Do sada je izgrađeno skoro 13 kilometara, što brojnim vozačima olakšava prometnu komunikaciju prema Neumu. Projekt izgradnje ceste Neum-Stolac koštat će oko 72 miliona KM.
Biznis.ba / Avaz