Bosanskohercegovački proizvođači nastavljaju sa kampanjom “Pojedimo deficit!” u okviru koje promoviraju domaće proizvode i rade na osnaživanju proizvođača iz poljoprivrednog sektora u osiguranju pristupa tržištu.
Uz podršku USAID/Sweden FARMA II je već održano pet promocija u tržnim centrima „Bingo“ širom BiH.
- USAID/Sweden FARMA II je podržala organizaciju promocija bosanskohercegovačkih proizvođača sira, meda, voća i povrća, prirodne kozmetike i drugih proizvoda u Trebinju, Mostaru, Bugojnu, Prijedoru i Bihaću. Aktivnosti se nastavljaju i u drugim gradovima BiH, a između ostalog cilj je podići vidljivost malih proizvođača iz lokalne zajednice - poručuju iz USAID/Sweden FARMA II.
Domaći proizvođači su istakli važnost stalnih okupljanja i predstavljanja svojih proizvoda, kako bi potrošači imali priliku saznati više o kvalitetnim proizvodima iz lokalne zajednice, saopćeno je iz USAID/Sweden FARMA II projekta.
Biznis.ba / FENA