FUZIP: Novi sistem 'E-inspektor 2' za efikasnije upravljanje poslovnim procesima
U Konjicu je danas počela prva u nizu dvodnevnih radionica “Ček liste i baze propisa” koja se održava u okviru implementacije projekta E-uprave.
Radionice organizuje Federalna uprava za inspekcijske poslove (FUZIP) u saradnji s USAID-ovim projektom E-uprave, a na njima će federalni inspektori iz svih inspektorata Uprave aktivno raditi na pripremi revidiranih “ček listi” i baza propisa, koje će biti sastavni dio novog inspekcijskog informacionog sistema “E-inspektor 2”.
Direktor Federalne uprave za inspekcijske poslove Anis Ajdinović iskazao je zadovoljstvo učešćem u ovom vrijednom projektu koji će uvođenjem modernih hardverskih i softverskih rješenja doprinijeti daljem unapređenju efikasnosti, odgovornosti i transparentnosti rada inspekcija u sastavu FUZIP-a.
Federalna uprava za inspekcijske poslove još od 2010. godine u svom svakodnevnom radu koristi elektronski sistem upravljanja poslovnim procesima E-inspektor, u kojem je dosada vodila i pohranila više od 200.000 predmeta s pratećom dokumentacijom, saopćeno je iz ove uprave.
- Sa USAID-ovim projektom E-uprave, naš 'E-inspektor' ide u zasluženu penziju i očekujemo da će novi sistem E-inspektor 2, pored bržeg i efikasnijeg upravljanja poslovnim procesima, donijeti i nove digitalne analitičke sposobnosti, koje će nam uveliko pomoći u procjeni rizika, kao i ukupnom planiranju i obavljanju inspekcijskih nadzora u svim oblastima rada. Sretni smo što će ovaj projekat također nadograditi naš sistem BIMS (Sistem upravanja graničnim inspekcijama), koji je od svoje uspostave donio značajna unapređenja u smislu efikasnosti i ekonomičnosti inspekcijskog nadzora u prekograničnom prometu roba - izjavio je Ajdinović.
Biznis.ba / FENA