20+ godina
sa vama
BiH

FUZIP: Novi sistem 'E-inspektor 2' za efikasnije upravljanje poslovnim procesima

Autor: Biznis.ba
IMG-d98f34611ce1b170ccec6d910c20bf81-V

U Konjicu je danas počela prva u nizu dvodnevnih radionica “Ček liste i baze propisa” koja se održava u okviru implementacije projekta E-uprave.

Radionice organizuje Federalna uprava za inspekcijske poslove (FUZIP) u saradnji s USAID-ovim projektom E-uprave, a na njima će federalni inspektori iz svih inspektorata Uprave aktivno raditi na pripremi revidiranih “ček listi” i baza propisa, koje će biti sastavni dio novog inspekcijskog informacionog sistema “E-inspektor 2”.

Direktor Federalne uprave za inspekcijske poslove Anis Ajdinović iskazao je zadovoljstvo učešćem u ovom vrijednom projektu koji će uvođenjem modernih hardverskih i softverskih rješenja doprinijeti daljem unapređenju efikasnosti, odgovornosti i transparentnosti rada inspekcija u sastavu FUZIP-a.

Federalna uprava za inspekcijske poslove još od 2010. godine u svom svakodnevnom radu koristi elektronski sistem upravljanja poslovnim procesima E-inspektor, u kojem je dosada vodila i pohranila više od 200.000 predmeta s pratećom dokumentacijom, saopćeno je iz ove uprave.

- Sa USAID-ovim projektom E-uprave, naš 'E-inspektor' ide u zasluženu penziju i očekujemo da će novi sistem E-inspektor 2, pored bržeg i efikasnijeg upravljanja poslovnim procesima, donijeti i nove digitalne analitičke sposobnosti, koje će nam uveliko pomoći u procjeni rizika, kao i ukupnom planiranju i obavljanju inspekcijskih nadzora u svim oblastima rada. Sretni smo što će ovaj projekat također nadograditi naš sistem BIMS (Sistem upravanja graničnim inspekcijama), koji je od svoje uspostave donio značajna unapređenja u smislu efikasnosti i ekonomičnosti inspekcijskog nadzora u prekograničnom prometu roba - izjavio je Ajdinović.

Biznis.ba / FENA

© Copyright 2005. - 2024. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba