Izeta i Munib Salihefendić u Jajcu već godinama vode kompaniju koja se bavi fiskalizacijom, mrežama održavanja i IT podrške na lokalnom nivou. Zahvaljujući iskustvu i rada u Danskoj, ali i spremnosti Munibovog brata Amira koji također vodi uspješnu IT kompaniju na globalnoj razini, u prošloj godini su se odlučili napraviti korak naprijed i okrenuti se razvoju softverskih rješenja.
Tako je rođena ideja kompanije „Smart387“, pokrenuta u najtežem vremenu pandemije, a već sada stoji iza jedne uspješne priče – aplikacije RecApp, koja olakšava kupovinu i prati ponašanje kupaca u online prostoru, saopćeno je iz USAID Projekta Diaspora Invest.
- Ponosni smo na naš mladi tim stručnjaka koji je bio odlučan da realiziramo ovu aplikaciju do kraja. S njom smo pokazali da Bosna i Hercegovina ima znanja i talenta da može predlagati originalna rješenja na svjetskom tržištu. Aplikaciju smo uvezali sa platformom Shopify, najbrže rastućom mrežom e-commerce online prodavnica širom svijeta, koja ohrabruje razvoj malih biznisa i olakšava prodaju za sve one koji su u početnoj fazi razvoja kompanije.
Aplikacija RecApp pomaže vlasnicima prodavnica na Shopifyu da svojim kupcima ponude personalizovanu preporuku proizvoda u stvarnom vremenu. To znači da svojim kupcima mogu preporučiti najrelevantnije proizvode za koje bi mogli biti zainteresovani i vršiti ponudu artikala u momentu kada kupac pretražuje mogućnosti. U konačnici bi to trebalo rezultirati boljim angažmanom kupaca, kao i većim profitom prodavača - poručuje Izeta Salihefendić.
Aplikacija je prepoznata na ovoj platformi, te omogućava da kroz brzu i jednostavnu instalaciju, prodavac lakše prati i prilagođava svoju ponudu ponašanju i potrebama korisnika u pogledu dostupnosti, preglednosti i realizacije kupovine u online trgovini.
- Dajemo način da kompaniju razvije personaliziranu preporuku za svakog kupca. Kroz nekoliko kvalitetno testiranih funkcionalnosti nudimo dobar alat za rast kompanije. U vremenu brzih kretanja, nikada nije bilo važnije da steknete, održavate ili povećate svoj tržišni udio i broj kupaca koji vam se vraćaju. Korisnici su zadovoljni, nemaju poteškoća sa brzim učitavanjem željenih proizvoda i ponudom preporučenih predmeta. Ova aplikacija pomaže promociju ponude, te pametni dodaci za preporuku su inkorporirani u vašu 'prezentaciju' na način da se uklapaju kao prirodni do vaše trgovine - dodaje Munib.
Zahvaljujući podršci i saradnji sa USAID projektom „Diaspora Invest“ i Biznis centrom bh. dijaspore, u timu „Smart387“ računaju na 'dobru riječ' dijaspore.
- Na globalnom tržištu je izuzetno važno da postanete prepoznatljivi u različitim zajednicama, širite dobre vijesti, a preporuka je ono što vas čini trajno održivim. Mislim da vrijeme IT kreativne industrije u BiH tek dolazi, te da će svijet prepoznati koliko imamo potencijala i snage da gradimo svoje ideje, a ne samo da izvršavamo zamisli koje dolaze po narudžbi.
Pregurali smo težak period pandemije, vjerujem da naša dijaspora može pomoći lokalnim kompanijama da dođu do novih klijenata, izađu na međunarodno tržište i naprave iskorak. Ovim putem pozivam našu bh. dijasporu, koji direktno ili indirektno posluju ili poznaju nekoga da posluje na Shopify platformi. Trenutno smo u fazi izrade plana za novu Shopify aplikaciju i informacije o našim aktivnostima možete pratiti i putem društvenih mreža - zaključuje Izeta.
Biznis.ba / FENA