Poslije dvogodišnje pauze zbog pandemije koronavirusa, jučer je u Tešnju počeo 16. međunarodni sajam privrede “Tešanj 2022”, koji je na 5.000 zatvorenog te 10.000 kvadratatnih metara otvorenog prostora, na lokalitetu DC Carina Kraševo-Tešanj, okupio oko 300 domaćih i stranih izlagača.
Predsjednik Udruženja privrednika “Biznis centar Jelah - Tešanj” Semir Kantić, inače vlasnik kompanije “SSAM Plast” d.o.o., ističe kako su ove godine "samo nastavili gdje su stali".
Svi prostori, kako vanjski tako i unutrašnji, podvlači on, popunjeni su pa su i ove godine, iako je globalna kriza zbog pandemije koronavirusa i rata u Ukrajini, kao organizatori ovog sajma, koji će trajati do 24. septembra, više nego zadovoljni.
-Uspjeli smo ostvariti rezultate koje smo imali 2019. godine, a 2019. godina je za Udruženje privrednika i tešanjski sajam bila rekordna godina. Ove godine imamo više od 300 izlagača, a očekujemo oko 10.000 - 15.000 posjetilaca. Ove godine, za razliku od prethodnih godina, imamo značajni broj predstavnika stranih kompanija - kazao je Kantić u razgovoru za Fenu.
Osim izlagača iz zemalja regiona - Slovenije, Hrvatske, Srbije, Crne Gore, Sjeverne Makedonije i Bosne i Hercegovine, svoje proizvode izlažu i izlagači iz Njemačke, Poljske, Španije, Italije, Belgije, Nizozemske, Turske, SAD-a, Japana.
- Ostvarili smo zadane ciljeve sa ovim sajmom. I više smo nego zadovoljni - kaže Kantić.
Udruženje privrednika “BC Jelah – Tešanj”, ističe on, datira još od kraja proteklog rata, kada je formirano kao trgovačka zadruga.
-Grupa tadašnjih privrednika odlučila je da napravi jednu vrstu banke za kompanije i firme koje su tada, odmah iz rata, startale. Ali, 2001/2002. godine, Udruženje je poprimilo svoj trenutni oblik i sada okupljamo 220-250 kompanija s prostora opštine Tešanj, ali i iz drugih opština, jer članice mogu biti sve kompanije iz BiH, samo da prihvate naš statut - pojašnjava Kantić.
Kako je ocijenio, tešanjska privreda je u prvom polugodištu ostvarila izvoz od oko 480.000.000 KM, a najznačajnije i najveće članice tog udruženja su Grupacija “HIFA Oil”, koja ima oko 20 sestrinskih firmi, zatim “MADI”, “AS”, “Prevent”…
-Imamo veliki broj kompanija koje na godišnjem nivou ostvaruju promet od oko 1,5 milijardi KM. Budućnost Udruženja i organizovanja sajmova je, kao što vidim, svijetla. Očekujemo da će sajam iduće godine biti veći - na većem prostoru, sa većim brojem izlagača, s većim brojem i medija koji će biti tu prisutni. Tako da, kao i uvijek u Tešnju, razmišljamo na veliko - podvlači Kantić.
Navodi kako još uvijek nisu u okviru udruženja raspravljali o novom, većem sajamskom prostoru, ali kaže da uvijek postoji opcija da “ostvare snove” o vlastitom izložbenom prostoru. To je nešto čemu će svakako težiti u budućnosti.
Biznis.ba / FENA