Cijena ova četiri e-vozila, kako je dodao, iznosila je od 26.329 KM do 54.227 KM, koliko je koštao VW-E Golf karavan.
Kovačević ističe da se postepeno povećava broj uvezenih električnih automobila u BiH, mada još ne u nekom značajnijem broju.
Ukoliko bi postojali podsticaji od države, da se za ta vozila umanje uvozne dažbine, a sve s ciljem zaštite okoliša, to bi, dodaje, sigurno rezultiralo njihovim većim uvozom.
Kovačević podsjeća i da su isti uslovi za uvoz električnih i vozila na drugi pogon.
U Banjoj Luci su od maja u funkciji dva terminala za punjenje električnih vozila. Grdske vlasti su prilikom njihovog puštanja u rad isticale da su ovo prvi punjači za električna vozila koji su instalirani na javnim površinama u Bosni i Hercegovini.
Terminale mogu da koristite domaći vozači, ali i oni koji su u tranzitu, budući da su postavljeni na prometnim lokacijama.
Za njihov rad, Grad Banja Luka je uložio oko 40.000 KM u infrastrukturu i dozvole, dok je kompanija „Malbašić“ osigurala punjače.
Na oba terminala u Banjoj Luci instalirana su po tri punjača za električna vozila.
U prošloj godini u BiH je uvezen i skupi „Tesla motors“ S 002, vrijedan 294.153,37 KM, a na njega su plaćene dadžbine od čak 67.299,05 KM.
Biznis.ba / FENA