Jesenji sajam domaćih proizvoda „Lucky market“ počeo je jutros na platou Baščaršije pod motom „Zajedno smo jači“ u organizaciji Asocijacije Kreativaca.
Izlagači iz BiH su na desetak štandova izložili svoje proizvode, med i proizvode od meda, unikatne ručne radove, nakit od prirodnog materijala, odjevne predmete, kape, džempere, šalove, čarape...
- Sajam je način da potaknemo inovacije i dizajn, spoj tradicionalnog i savremenog. Želimo što više promovirati kulturno naslijeđe BiH i turizam. A imamo zaista puno toga ponuditi - kazala je predsjednica Asocijacije Kreativaca Aida Koroman.
Cilj dvodnevnog sajma, dodala je ona, je stvaranje proizvoda koji će biti odraz kulturnog diverziteta BiH, što ih čini autentičnim i prepoznatljivim ovdje i van granica BiH.
- Želimo da pomognemo razvoj umjetnost, mode dizajna, a sve kako bi poboljšali ekonomski i društveni status kreativnih i mladih ljudi – naglasila je Korman.
Izlagači na sajmu su uglavnom nezaposlene osobe i oni koji se bave kreativnim radom, a kojima je to jedini izvor prihoda.
Svoj štand na sajmu je postavila je i firma „Pčelica Medina“ iz Begovog Hana, (Zenica), koju vode bračni par Adisa i Amar Šeper. Pčelarenjem se aktivno bave više od 15 godina.
Proizvode sve što pčele daju: matičnu mliječ, polen, propolis, med, a Adisa pravi i propolis kremu, medne koktele, sirupe na bazi meda...
Projekt je podržala i Općina Stari Grad kako bi pomogla mladim kreativnim ljudima ali i unaprijedila turističku ponudu u srcu Sarajeva, na Baščaršiji.
Biznis.ba / FENA