“Status LOT-a 3B Sarajevske obilaznice je trenutno neaktivno gradilište. U ovom trenutku JP Autoceste FBIH d.o.o Mostar radi na ishođenju saglasnosti za projektno rješenje koje je usaglašeno sa lokalnom zajednicom i aktivnostima koje su neophodne za dopunsku eksproprijaciju. Početak radova se očekuje nakon ishodovanja dopune odobrenja za građenje”, odgovor je Autocesta FBIH.
Tako je u zadnjih godinu dana praktično jedina promjena ta što Autoceste, nakon ishodovanja odobrenja za gradnju, sada rade na ishodovanju dopune odobrenja za gradnju. U praksi, ne rade ništa osim što obmanjuju javnost lažnim obećanjima.
U junu prošle godine iz Autocesta FBIH su najavili kako će nastavak izgradnje zadnje dionice Sarajevske zaobilaznice početi u trećem kvartal 2024. godine. Treći kvartal je prošao, a radova ni na vidiku.
Rok za izgradnju zadnje dionice Sarajevske obilaznice LOT 3B istekao je u februaru 2022. godine. Ova će dionica ubuduće služiti kao školski primjer nerada svih garnitura vlasti i uprava javnih preduzeća, s obzirom da se, duga svega 1,5 kilometara, “gradi” 13 godina.
No, vjerovatno neće ostati sama. Primjer bi mogao biti i Tunel Prenj. Direktor Autocesta FBiH Denis Lasić najavio je prošle godine da će do kraja 2023. godine početi gradnja tunela Prenj. Bližimo se kraju 2024. godine, a Autoceste FBiH u javnost danas puštaju informaciju kako je Planom nabavke definisani rok za odabir izvođača i dodjelu ugovora decembar ove godine. Međutim, napominju iz Autocesta, navedeni podaci podloženi su promjeni.
Ne sumnjamo da će tako i biti.