20+ godina
sa vama
BiH

Održan Sajam proizvoda žena sa sela u Tuzli

Autor: Biznis.ba

Više od sedamdeset žena, mahom iz Podrinja, danas je u Tuzli izložilo svoje proizvode kupcima. Na štandovima izobilje domaćih proizvoda, zimnica, hrana, povrće, voće, vunene čarape, vino, rakija, suho meso, slatkiši i još mnogo toga.

UG “Vive Žene“  Tuzla, u saradnji sa Mrežom žena u Podrinju koju čine organizacije:  UŽ „Jadar“ Konjević Polje, UŽP Podrinjka, Skleani Srebrenica UPP „Drina“ Burnice, Udruženje žena Cerska, Udruženje žena Podrinje Vlasenica, Udruženje Anima Djulići, Udruženje Procvat Podrinja Glogova   i   ženska grupa iz MZ Suha, te udruženje žena Žena ženi iz Kladnja, obilježili su danas u Tuzli Međunarodni dan žena sa sela.

Na Trgru slobode u Tuzli, a u povodu Međunarodnog dana žena sa sela, danas se održava Sajam proizvoda žena sa sela. Na sajmu svake godine učestvuje Suada Obradović iz Konjević Polja. Izlaže desetak domaćih proizvoda od kojih je Vino od kupine najprodavaniji na ovom sajmu.

"Muž i ja godinama proizvodimo ovo vino od kupine. Ove godine smo proizveli oko 600 litara. Svake godine sve prodamo što ovdje donesemo, vjerujem da će tako biti i danas. Ljudi dolaze, baš smo zadovoljni ovim sajmom" - ističe Suada.

Cilj organizatora sajma je da se ovim aktivnostima skrene pažnju na položaj žene sa sela u BiH i njezin doprinos u razvoju BiH društva.

"Ovo je deveta godina kako obilježavamo Međunarodni dan žene na selu. Na sajmu ove godine imamo 70 učesnica. Mi želimo da one registruju svoje obrte i na taj način dobiju i poticaje od entiteta. Kroz ovaj sajam i naše aktivnosti imamo povećanje broja žena koje registruju svoje obrte" - istakla je Mima Dahić iz UG Vive Žene Tuzla.

Kroz ovaj sajam, žene sa sela šire poslovanje, pronalaze tržište za svoje proizvode, stiču iskustva u prezentaciji proizvodnje, marketingu, jer kako kažu, nije dovoljno samo proizvesti, veoma je važno i pronaći kupca.

"Ja sam uspjela kroz ovih devet godina koliko se organizuje sajam da se upoznam sa ljudima koji su nam sada stalni kupci. Tako da mi što kroz ovaj sajam, što kroz prodaju kod kuće, sve što proizvedemo to i prodamo" - zaključuje Suada Obradović.

Cilj obilježavanja ovog Dana je dugoročno osnažiti poziciju žena iz ruralnih područja i ohrabriti ih da aktivnije učestvuju u društvu kako bi ostvarile značajniju ulogu u svojim zajednicama kroz različite aktivnosti.

Biznis.ba

© Copyright 2005. - 2024. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba