Građani i svi zainteresovani subjekti da mogu izvršiti uvid u Nacrt planskog dokumenta za područje gradskih općina (Stari Grad, Centar, Novo Sarajevo i Novi Grad Sarajevo) u prostorijama Grada Sarajeva, ul. Ćemaluša br. 9/III (kancelarija broj 310) u terminu od 13.00 do 15.00 sati.
"Pismene primjedbe i sugestije na Nacrt planskog dokumenta mogu se dostaviti u pisanoj formi na Protokol Grada Sarajeva - Služba za urbano planiranje, investicije, stambene i komunalne poslove, kao i elektronskim putem na email: urbanizam@sarajevo.ba ", naveli su iz gradske uprave.
Nadležni tvrde da će se njime ostvariti urbanistički i infrastrukturni preporod Kantona Sarajevo. Kako će to biti moguće sa planom, koji u svojim dijelovima nije izmijenjen u odnosu na planove sa početka 80-tih, dakle prije više od 40 godina, tek treba vidjeti.
Novim Nacrtom Urbanističkog plana KS neke dionice se mijenjaju novim. Tako je projekt gradnje tramvajske pruge do Dobrinje, pomjeren sa XI transverzale na X transverzalu. S druge strana, na drugim dionicama insistira se na zastarjelim rješenjima, ponuđenim još prije 40 godina, bez imalo fleksibilnosti i uvažavanja drugih prijedloga. Primjera radi, za Prvu transverzalu postoji prijedlog da se jedan dio trase digne na stubove i izmjesti na desnu stranu gdje je planirana privredna zona, a privredna zona na mjesto gdje je planirana saobraćajnica.
Kada se u obzir uzmu i troškovi eksproprijacije, ova rješenje bilo bi jeftinije jer bi saobraćajnica išla preko državnog zemljišta pa ne bi bilo troška eksproprijacije. Osim toga iz primjera gradnje IX transverzale jasno je, također da bi cjelokupan projekt bio brže i efikasnije okončan. U suprotnom, izvjesno je da bi trenutnim Nacrtom UP-a predloženo rješenje moglo dovesti do situacije da kompletno naselje Velešići i dio Pofalića budu u cestovnoj izolaciji, odsječeni od ostatka grada.
Desit će se to, naime, u slučaju da gradnju ove dionice ne bude pratila paralelna izgradanja gradskog autoputa. S obzirom na preklapanje nadležnosti, odnosno da je dionica u nadležnosti Kantona Sarajevo, a autoput Federacije BiH i na dosadašnja iskustva, ovaj scenarij je više nego izvjestan.
Nacrt Urbanističkog plana sada ulazi u fazu javne rasprave i za popravke koje bi olakšale život građanima i privredi, još uvijek ima šanse.