Nakon uspješno provedene akcije u trajanju od šest mjeseci u okviru koje je potrošačima omogućena ušteda na korpi proizvoda od 17,5 posto odnosno 50 KM, te povećanog prometa domaćih proizvoda, poslodavci su u saradnji sa sindikatom i Udruženjima potrošača, bez direktnog učestvovanja Federalnog ministarstva trgovine, odlučilo nastaviti ovu akciju.
Popis u trećem krugu akcije obuhvata 50 proizvoda, a za nastavak se prijavilo 21 trgovačko društvo odnosno oko 1.100 trgovina.
"Projekt 'Zaključavamo cijene' baziran je na dobrovoljno-dogovornoj osnovi i pokrenut na inicijativu Federalnog ministarstva trgovine uz participiranje Udruženja poslodavaca, Sindikata trgovine, udruženja potrošača i domaćih proizvođača, te kao takav predstavlja jedan sasvim novi modalitet partnerskog odnosa svih relevantnih aktera u oblasti trgovine", podsjetila je Merima Maslo, savjetnica ministra trgovine.
"Federalno ministarstvo trgovine i svi učesnici u projektu su, u cilju stabiliziranja cijena i ublažavanja rasta inflacije, kroz dijalog i partnerski odnos na jedan novi način promovirali društveno odgovorno poslovanje trgovaca. U projektu su učestvovala 32 privredna društva s oko 1.500 trgovinskih objekata, koji su u skladu s popisom osigurali najmanje jedan proizvod po zaključanoj cijeni na dogovoreno razdoblje", izvijestilo je Federalno ministarstvo trgovine.