Pod motom 'Domaći proizvod u službi građana BiH' otvoren Sajam bh. privrede
Sajam su zvanično otvorili zamjenik gradonačelnika Sarajeva Mirza Selimbegović i direktor Centra Skenderija Edison Pavlović koji su naglasili da predstavlja priliku izlagačima da prikažu najnovija domaća i regionalna tehnološka i kreativna dostignuća.
- Grad Sarajevo je poznat kao dobar domaćin i drago mi je da se to potvrđuje, te da i Centar Skenderija tome doprinosi, a ova dvorana "Mirza Delibašić" posebno je poznata po uspjesima - rekao je Selimbegović.
Sajam je, prema riječima Pavlovića, osmišljen i konceptualno proveden na način da se stvori prilika i omogući malim i srednjim preduzećima da predstave svoje proizvode i razvijaju vlastiti biznis.
- Sajam je osmišljen kao platforma koja sadrži više aktivnosti, počevši od prodajno-izložbenih do različitih panela u smislu edukacije te projekata i zato je tu Služba za zapošljavanje koja omogućuje različite poticajne mjere za ove subjekte kroz oblike zapošljavanja, kako bi im olakšala početne biznis korake. Prisutno je oko 180 izlagača na izložbenom prostoru od 3.000 kvadrata i sajam će trajati do 1. decembra - rekao je Pavlović.
Služba za zapošljavanje KS, kako je rekla direktorica Amina Džonlagić, prisutna je na sajmu kao učesnik i partner malog preduzetništva. Navela je da je Služba za zapošljavanje u 2024. godini ostvarila izuzetne rezultate i da je plasirano skoro 55 miliona KM direktno u privredu KS.
- Služba je orjentisana ka unapređenju malog i srednjeg preduzetništva obrta i smatram da je jako bitno da smo tu upravo za tu kategoriju ljudi koji su nosioci privrednog rasta KS. Mi smo odobrili novac i za projekte samozapošljavanja i možemo se pohvaliti da smo u ovoj godini skupa sa našim sugrađanima koji imaju viziju i ideju osnovali 200 novih firmi u KS koje će zaposliti te obrtnike, a u budućnosti i druge ljude – rekla je Džonlagić.
Direktor Sektora za privredu i usluge Privredne komore Federacije BiH Almin Mališević izdvojio je projekat "Ja BiH naše" koji je Komora započela ove godine uz podršku Federalnog ministarstva razvoja, poduzetništva i obrta čiji je cilj evidentiranje i označavanje svih kvalitetnih bh. proizvoda i usluga, prenosi Fena.
- U godini smo koja je imala relativno loše bilanse kad govorimo o privredi, imali smo pad izvoza gotovo u svim sektorima i veoma je važno da sajamske aktivnosti okupljaju privrednike koji izlažu, kao i posjetitelje koji konzumiraju proizvode. Znači vrijeme sajmova nije prošlo i u digitalnoj eri bez B2B susreta ne može doći do nekog ozbiljnijeg razvoja privrede - rekao je Mališević.