Turistička organizacija Brčko distrikta na okruglom stolu je uz partnere predstavila mogućnosti unapređenja i razvoja različitih sektora turizma prije svega ruralnog turizma, izletničkih destinacija, ali i svih ostalih segmenata koje strategija predlaže u promociji samog grada.
Direktor Turističke organizacije u Brčkom Ivana Damjanović kaže da će se u narednom periodu fokusirati na ove segmente turizma s akcentom na promociju grada kao turističkog potencijala.
Član Upravnog odbora Turističe organizacije Brčko distrikta Aleksandar Đurić kaže da je strategija razvoja turizma ključni dokument koji treba da pruži smjernice budućeg razvoja turizma koji se, kako je rekao, do sada razvijao po nekim pravilima i opštom strategijom distrikta.
Gradonačelnik Brčko distrikta Zijad Nišić rekao je novinarima da je turizam najbolje rastuća grana industrije koja donosi velike prihode.
- Brčko ima sve potencijale koje treba predstaviti javnosti, dobar prirodno-geografski položaj, svoju istoriju i kulturu koju treba šire predstaviti u regionu, Evropi i svijetu - zaključio je Nišić.
Prema njegovim riječima statistika pokazuje da Brčko godišnje posjeti 20 hiljada gostiju, uglavnom ljudi iz dijaspore porijeklom sa ovih prostora, a koji se prosječno zadržavaju do dva dana, prenosi Fena.
- Ovo je takozvana sekundarna industrija koja treba da donese veliki profit. U savremenim državama turizam je kao grana industrije uglavnom obezbjeđivala 10 do 12 posto bruto proizvoda, a za Brčko to je nešto što je perspektiva - naglasio je Nišić.
Predstavljanju Strategije razvoja turizma prisustvovali su predstavnici mnogih udruženja i mjesnih zajednica iz Brčkog kako bi svojim prijedlozima i sugestijama doprinijeli oblikovanju strategije čiji je cilj unaprijediti ovu oblast kako za turiste tako i za privredne subjekte.
Strategija je urađena uz asistenciju projekta USAID Turizam, kao tehničke podrške sektoru turizma u BiH.