Ovaj tunel će spajati potpuno novu saobraćajnu cjelinu Bare - Hotonj, koja će biti u funkciji do kraja sljedeće godine.
Radi se o jednom od najzahtjevnijih tunela koji se gradi, zbog položaja, strukture tla i zbog činjenice da se iznad tunela nalazi više stotina stambenih objekata.
- Težak posao je završen za sve učesnike u projektu, očekuje nas još mnogo posla, kako na nastavku bušenja druge tunelske cijevi, tako i na nastavku gradnje saobraćajnice prema magistralnom putu M18 - rekao je ministar.
Desna tunelska cijev duga je 635 metara, a lijeva će biti duga 632 metra.
U projekat je bio uključen ogroman broj ljudi, koji su radove izvodili i dan i noć uprkos brojnim nepredviđenim izazovima.
- Završetkom projekta rasteretit će se gužve na postojećoj saobraćajnici na pravcu Sarajevo - Vogošća i uveliko poboljšati kvalitet i standard života. Hvala svim radnicima, izvođaču, nadzoru, stanarima koji žive u blizini gradilišta i svima koji pomažu u realizaciji izgradnje prvog tunela kojeg gradi Kanton Sarajevo - poručio je Šteta.