Rezultati interne analize pokazali su značajan rast transakcija plaćanja putem Addiko Mobile aplikacije.
Tokom aprila je taj rast u odnosu na period prije početka krize (februar) iznosio 28,78 posto kod klijenata Addiko Bank Banja Luka, dok je rast kod klijenata Addiko Bank Sarajevo bio nešto veći i iznosio je 29,67 posto.
Osim rasta transakcija, zabilježen je i snažan rast broja aktivnih klijenata Addiko Mobile usluge.
- Tokom aprila broj aktivnih korisnika Addiko Mobile aplikacije u Addiko Bank Sarajevo je porastao za 20,8 posto u odnosu na mart, što je prije svega pokazatelj svjesnosti i odgovornosti naših klijenata prema aktuelnoj epidemiološkoj situaciji - istakao je direktor odjela Upravljanja retail proizvodima u Addiko Bank Sarajevo Denis Omeragić, te dodao da je najveći rast, oko 25 posto, zabilježen u regijama Sarajevo i Tuzla.
Što se tiče Addiko Bank ad Banja Luka, najveći rast ostvaren je na području regije Banja Luka i on je oko 22 posto.
- Ako posmatramo banku u cjelini, zabilježili smo rast aktivnih klijenata Addiko Mobile usluge od 17 posto u aprilu u odnosu na mart - navela je direktorica odjela Upravljanja retail proizvodima u Addiko Bank Banja Luka Milka Čađo.
Aplikacija Addiko Mobile je u potpunosti prilagođena klijentima i omogućava jednostavno korištenje i pregled proizvoda i usluga banke koje klijent koristi, saopćeno je iz Addiko Bank d.d.
Biznis.ba / FENA