Stručnjak za CRM i Inbound marketing, Norvežanin Tore Berntsen, govorio je jučer u Sarajevu na seminaru posvećenom temi inbound marketinga i njegove primjene u biznisu.
Učesnici seminara, marketing menadžeri brojnih bh. kompanija, slušali su o mogućnostima unapređenja marketinga i prodaje na domaćem tržištu.
- Inbound marketing omogućava prodavcu da što prije dođe do svoje ciljne skupine i do korisnika koji su već zainteresovani za njegov proizvod, a koji već kupuju u okviru te industrije. Inbound je strategija korištenja marketinških tehnika kao što su: content marketing, SEO, marketing na društvenim mrežama, blogovi i slično, a sve u cilju privlačenja novih korisnika - pojasnio je Tore Berntsen u svom predavanju.
Seminar je održan u organizaciji agencije “Lillium d.o.o.” koja kroz takve edukacije radi na približavanju prednosti digitalnog marketinga u poslovanju.
Direktor te agencije Haris Husejnović kazao je da je evidentno da postoji dosta prostora za unapređenjem marketinga i prodaje na domaćem tržištu.
- Iako su marketing menadžeri koji se ozbiljno bave tim poslom upoznati sa pojmom ‘inbound marketinga‘, rijetko koja firma ima posložene i automatizovane procese kroz CRM. Takvim pristupom možemo marketing staviti u svrhu prodaje, što mu je i primarna namjena - naveo je Husejnović.
Agencija Lilium planira i u narednom periodu održavati seminare koji će domaćim kompanijama približiti prakse iz inostranstva koje bi se mogle implementirati i na domaćem tržištu - saopćeno je iz te agencije.
Biznis.ba / FENA