20+ godina
sa vama
BiH

Sunita Dizdar-Hodžić: "Flora Handmade", unikatni nakit koji govori jezikom cvijeća

Autor: Biznis.ba

Sunita Dizdar-Hodžić diplomirana je psihologinja, ali njena ljubav je izrada nakita. Iz hobija kojim se bavi već godinama izrastao je Flora Handmade nakit koji Sunita sama dizajnira i izrađuje od prirodnog, suhog cvijeća.

„O opciji pokretanja vlastitog biznisa dugo sam razmišljala, educirala se u različitim poljima od marketinga, finansija do zakonskog okvira, ali mi je ipak nedostajalo hrabrosti da se odvažim i rizikujem. Sada vjerujem da te rane godine i nisu bile pravo vrijeme za veće korake, tek sada vidim da je moja ideja, ali i tehnika dovoljno sazrela i dovoljno sam se usavršila da to pretvorim u biznis“, kaže Sunita.

Pozitivne reakcije kupaca na njen nakit iz cijele BiH, ali i drugih država, bile su veoma bitan faktor koji ju je motivirao da pokrene vlastiti posao i osnuje firmu. Kako se širila ta mreža kupaca, Sunita je, kaže, postajala sve sigurnija da je ovo nešto zbog čega vrijedi riskirati. Flora Handmade nakit jezikom cvijeća priča priču kupaca i prenosi njihove emocije. Svaki cvijet ima svoje simboličko značenje, a kupujući za sebe ili poklanjajući nakit, ustvari šaljete poruku ispričanu jezikom cvijeća, objašnjava Sunita Dizdar-Hodžić:

„Meni lično najdraži primjer jeste privjesak na lančiću sa djetelinom sa četiri lista koja je simbol sreće i žutim cvijetom koji svojim laticama proviruje iza djeteline. To je privjesak koji je naručen za gospođu koja se pripremala na operaciju i kojoj se tim privjeskom, odnosno cvijećem, poželjela sreća i poslala poruka da uvijek postoji sunce i nada koja negdje proviruje. Pored toga, imate nakit sa crvenom pelargonijom koji šalje poruku samopouzdanja, energičnosti i sigurnosti, ili cvijet 'Forget me not' koji je popularan kod poklanjanja u ljubavnim vezama. Nakit je unikatan i jedinstven za sve one koji vole biti drugačiji.“

Flora Handmade nakit rezultat je dugogodišnjeg eksperimentiranja i testiranja različitih varijanti dvokomponentne smole koja je vrlo zahtjevna za rad, različitih vrsta cvijeća, načina izrade i konačne obrade. Za svaki novi model dizajnericu inspiriraju različite svakodnevne situacije i ljudi, sve što je okružuje, a posebno priroda. Upustiti se u pokretanje vlastitog biznisa jeste rizik, ali ključna stvar je moralna i finansijska podrška te edukacija, koju je ova mlada poduzetnica za svoj start-up dobila zahvaljujući Ministarstvu privrede Kantona Sarajevo i Privrednoj komori Kantona Sarajevo.

„Podrška Ministarstva privrede i Komore za mene je bila jedan od motivirajućih faktora, posebno ako uzmemo u obzir da sam pored finansijske podrške dobila i edukativni dio koji će, vjerujem, odigrati ključnu ulogu u rastu i razvoju Flora Handmade branda. Prolazeći kroz obuku u Privrednoj Komori Kantona Sarajevo dobila sam sigurnost, odgovore na neka pitanja koja su nedostajala i uz finansijsku podršku, rezultat je registracija start up-a“, navodi vlasnica Flora Handmade branda.

Iako je već prepoznat među zaljubljenicima u unikatni nakit, Flora Handmade je još na samom početku svoga rada. Cilj je postati prepoznatljiv brand po unikatnom dizajnu i personaliziranom pričom svakog kupca u našoj državi, ali i regionu.

„Trenutno je u izradi web - shop putem kojeg će svi zainteresirani kupci moći naručiti model koji je već u galeriji ili naručiti potpuno personalizirani model gdje će, vođeni korak po korak, moći izabrati vrstu nakita, oblik, cvijet. Također, čeka nas i uvođenje novih proizvoda“, otkriva Dizdar-Hodžić.

Mladima koji žele započeti biznis u Bosni i Hercegovini poručuje da ne odustaju od svojih snova.

„I u našoj državi se može uspjeti, možda je potreban veći trud i rad nego u nekoj drugoj, uređenijoj državi, ali se ipak može. Važno je jasno vidjeti svoj cilj, vjerovati u njega i biti uporan na putu ka njegovom ostvarenju“, poručuje ova mlada poduzetnica.

Biznis.ba

© Copyright 2005. - 2024. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba