20+ godina
sa vama
BiH

Travnik otvorio svoja vrata dijaspori

Autor: Biznis.ba
usaiddd

Poslovni forum uz suradnju s predstavnicima poslovne dijaspore i lokalnim privrednicima upriličen je u petak u Travniku s ciljem njihovog umrežavanja i stvaranja novih poslovnih prilika.

Ispred općine Travnik, koja je organizator današnjeg skupa, obratio se i općinski načelnik općine Kenan Dautović koji je naglasio važnost promoviranja poslovnih susreta i investicija iz dijaspore u cilju socio-ekonomskog razvoja Travnika i šire regije.

"Cilj nam je izgraditi povjerenje sa iseljeništvom, našim ljudima koji borave van granica Bosne i Hercegovine, da znaju da imaju stalnog, pouzdanog partnera u općini Travnik. U prethodnim godinama, aktivno radimo na izgradnji svih pretpostavki za unapređenje poslovnog ambijenta u Travniku, čime želimo omogućiti reinvestiranje u našu zajednicu", poručio je načelnik Dautović.

Ove godine, Travnik organizira šest dana saradnje s dijasporom, od čega je današnji dan kulminacija dešavanja, gdje je cilj umrežiti lokalne privrednike i privrednike iz dijaspore.

"Zahvalni smo saradnji između općine Travnik i USAID projekta Diaspora Invest, gdje smo u mogućnosti realizirati dugoročnu viziju suradnje s dijasporom, a koja se temelji na izgradnji povjerenja i jačanju privrede”, naglasio je Azem Ejubović, šef službe za razvoj, privredu i vanprivredu općine Travnik.

Tijekom poslovnog umrežavanja, prisutnima se objavio i Sanel Helda, investitor iz Švicarske, koji je otvorio firmu "Zeleno zlato". Porijeklom iz Travnika, Sanel je stekao zvanje elektroinženjera uspješnog u svojoj struci, no to ga nije zaustavilo da investira u svoje mjesto porijekla.

"Odlučili smo se za izgradnju solarne elektrane od 2 MW, ali ne namjeravamo na tome stati", poručuje Helda.

Pored direktnog ulaganja, dijaspora je bitna karika za jačanje izvoza, smatra vlasnica "Edika Jusić" iz Munchena, Suada Jusić.

"Kroz dva maloprodajna objekta u tom njemačkom gradu od preko 1000 kvadratnih metara, aktivno radimo na promociji i predstavljanju bh proizvoda. Preko 20 posto asortimana dolazi direktno iz Bosne i Hercegovine, čime se otvara put lokalnim proizvođačima za plasman proizvoda na zapadno tržište", poručila je Jusić.

"Travnik je kroz Dane dijaspore pokazao na koliko različitih načina možemo uključiti dijasporu u razgovore na lokalnoj razini. Dobrim pristupom komunikaciji sa svojom dijasporom te kroz ovaj događaj - Travnik pokazuje svojim primjerom da kroz nekoliko strateških koraka lokalne zajednice mogu pokazati drugačiji odnos prema svojim građanima i građankama koji su rasuti širom svijeta. Iskoristimo njihov potencijal, znanje, poslovne veze i energiju kako bismo novim investicijama podstakli zapošljavanje i razvoj. Zbog toga je USAID projekat 'Diaspora Invest' podržao ovaj događaj i stratešku suradnju s Travnikom kroz razvoj lokalnog fonda i brojne zajedničke inicijative na jačanju partnerstva s travničkom dijasporom", zaključili su iz USAID projekta "Diaspora Invest".

(Biznis.ba / FENA)

© Copyright 2005. - 2024. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba