Na ovaj način prekinuta je tradicija duga 133 godine, a željezničke stanice tuzlanske regije ostale su puste.
O sinoć je na snazi novi red vožnje na željeznicama u BiH, a po njemu i dalje putnički vozovi neće saobraćati kroz Tuzlanski kanton.
„Vozovi Željeznica Republike Srpske od 14. decembra 2019. godine ne saobraćaju iz Doboja do Tuzle, već samo do Petrova. Željeznice Federacije Bosne i Hercegovine, koje su još 2012. godine ugasile svoj putnički saobraćaj u Tuzlanskom kantonu, u saradnji sa Vladom Kantona Sarajevo uspostavile su funkcionalan putnički saobraćaj na relaciji Sarajevo-Visoko-Sarajevo i Sarajevo-Pazarić-Sarajevo. Uz podršku Vlade Federacije BiH i u vlastitoj režiji Sarajevo povezuju s Maglajem, Zenicom i Čapljinom, a ljeti voze i do Ploča.
Zašto Vlada Tuzlanskog kantona i ministarstvo trgovine, turizma i saobraćaja ne poduzmu konkretne korake u dogovoru sa Željeznicama Federacije, Federalnim ministarstvom prometa i komunikacija i Vladom Federacije Bosne i Hercegovine?“ – pitaju iz neformalne grupe građana Prijatelji željeznice, koja se godinama zalaže za vraćanje putničkih vozova na šine u TK.
Prijatelji željeznica dodaju da Tuzlanski kanton pune četiri godine nema putničkog željezničkog saobraćaja, nema elektrificirane pruge, sve manje ima ispravnih lokomotiva, starost lokomotiva prelazi 50-60 godina.
„Zbog višegodišnjeg zanemarivanja Tuzlanskog kantona, koji još uvijek kroz teretni željeznički saobraćaj najviše prihoduje željeznicama Federacije, NGG "Prijatelji željeznice" Tuzla pozivaju nadležne na konkretne poteze:
- Željeznice Federacije BiH da iz vlastitih sredstava osiguraju pokretanje jednog para putničkih vozova na Tuzlanskom kantonu (Tuzla-Živinice-Tuzla);
- Vladu TK i Vladu FBiH da sufinansiraju po jedan par vozova, i to: Tuzla-Lukavac-Dobošnica-Tuzla (Vlada TK), Tuzla-Doboj-Tuzla i Tuzla-Brčko-Tuzla (Vlada FBiH i Vlada Brčko Distrikta BiH);
- Vijeće ministara BiH da poradi na uvezivanju Tuzle sa Vinkovcima i Beogradom.“ – zaključuju iz ove neformalne grupe građana.