20+ godina
sa vama
deseti po redu

U četvrtak otvorenje Sajma bh. privrede, predstavlja se oko 100 privrednika iz različitih grana

Autor: Biznis.ba
Deseti Sajam bosanskohercegovačke privrede pod motom „Domaći proizvod u službi građana BiH" bit će održan od 28. novembra do 1. decembra u sarajevskom Centru Skenderija.

Najveća pažnja u okviru sajma bit će posvećena razvoju sektora malog i srednjeg poduzetništva, a oko 100 privrednika iz različitih grana privrede imat će priliku da predstave svoje proizvode. Program sajma obuhvata sajmsko-izložbeni i stručno-edukativni dio.

Na pres-konferenciji koja je održana danas u Sarajevu rečeno je da su mala i srednja preduzeća ključni regionalni privredni subjekti jer osiguravaju regionalni i lokalni rast i razvoj, angažuju lokalnu i regionalnu infrastrukturu i zapošljavaju lokalnu radnu snagu.

Direktor KJP Centar Skenderija Edison Pavlović kazao je da se mora stvoriti prostor privrednicima da kroz razmjenu ideja u okviru panela te pomoć u prodaji proizvoda dođu do krajnjih kupaca.

- Sajam je prilika da mala i srednja preduzeća dođu u interakciju sa većim privrednim subjektima s kojima sutra mogu poslovati kao njihovi dobavljači, te im otvaramo mogućnost da stiču nova znanja i da našim potrošačima omogućimo i degustaciju proizvoda – kazao je.

Posebno je izdvojio zanatlije i proizvođače meda, ali je kazao da će i druge prehrambene industrije biti zastupljene, prenosi Fena.

Jedan od izlagača i partnera u tom projektu je i Služba za zapošljavanje KS, koja, kako je rečeno, mora biti vidljiva, u cilju pružanja svih potrebnih informacija privrednicima.

Direktorica te institucije Amina Džonlagić kazala je da su u 2024. godini imali izuzetno uspješne programe zapošljavanja.

- Kada malom privredniku odobrite sredstva za zapošljavanje osobe u firmi, onda i on može bolje da obavlja djelatnost, a da ne bude opterećen troškovima rada - naglasila je.

Predstavnik Privredne komore FBiH Emir Pašić kazao je da dugi niz godina pružaju podršku tom sajmu, na kojem će, kako je najavio, biti veoma dobra ponuda roba i usluga.

- Ove godine smo u cilju podrške brendiranju i promociji domaćih proizvoda pokrenuli projekt „Ja bih naše“. To je klasičan branding koji našim kvalitetnim robama i uslugama treba da da dodatno vrijednost, da ih istakne i da ih pozicionira na mjesto koje im pripada – kazao je.

Za taj projekt je, kako je dodao, apliciralo oko 50 firmi koje su ušle u uži izbor, te je najavio da će Privreda komora FBiH osigurati prostor za njihovo izlaganje na sajmu.

© Copyright 2005. - 2024. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba