Ukupna sredstva potrebna za izgradnju dionice magistralne ceste M-18 na Šićki Brod – Đurđevik iznose oko 146 miliona KM.
"Ovo je prva od etapa ukupnog projekta rekonstrukcije puta Tuzla – Sarajevo. Ova dionica ići će savim novom trasom i to je kompletno nova cesta, a od Đurđevika do Kladnja planirano je da se radi rekonstrukcija i modernizacija postojeće ceste sa dodatnom trećom trakom. Dužina dionice Šićki Brod – Đurđevik je oko 17 km i ona je podijeljena na tri lota. Današnja prezentacija je upravo prilika gdje su se okupili predstavnici svih relevantnih institucija i nivoa vlasti kako bi smo što prije rješavali sve probleme s kojima se budemo susretali prilikom realizacije ovog projekta", kazao je ministar trgovine, turizma i saobraćaja TK Edin Buševac.
Uzimajući u obzir stanje postojeće dionice magistralne ceste M-18 Tuzla – Kladanj, njena rekonstrukcija i sanacija ne bi postigli potreban efekat, s obzirom na činjenicu da su elementi postojeće trase takvi da onemogućavaju značajno unapređenje i poboljšanje njenog stanja. Svjedoci smo da na pojedinim dionicama, gdje magistralna cesta prolazi kroz Živinice i Kladanj, i spoj sa petljom Šićki Brod, dolazi do značajnog smanjena protoka saobraćaja, zbog prevelike gustine saobraćaja i to ne samo u vršnim satima. Zbog svega navedenog odlučeno je da se krene u izgradnju nove dionice Šićki Brod – Đurđevik.
Osnovni cilj današnje prezentacije bio je da svim zainteresiranim stranama pruži osnovne informacije o samom projektu, te da se istaknu aktivnosti koje je potrebno da sprovedu nadležni organi/institucije u narednom periodu na svim nivoima, od lokalnog, kantonalnog do federalnog, sa ciljem ubrzavanja realizacije ovog kapitalnog projekta za Tuzlanski kanton i Bosnu i Hercegovinu u cjelini.
"Kada je u pitanju ova dionica treba istaći da se radi o jednoj od najprometnijih dionica magistralnih puteva u Federaciji BiH, i to je jedan od razloga zašto smo izabrali da se upravo odavde krene sa rekonstrukcijom. Provedbom svih radova cilj nam je da računska brzina na magistralnoj cesti M-18 Tuzla-Sarajevo iznosi od 60 do 80 km/h zavisno od dionica. Time ćemo značajno smanjiti vrijeme putovanja između Tuzle i Sarajeva, te ostalih mjesta koja se povezuju ovom važnom cestovnom komunikacijom. Pored smanjenja vremena putovanja, povećat će se nivo usluge i stepen sigurnosti učesnika u saobraćaju", kazali su predstavnici JP Ceste Federacije Bosne i Hercegovine, koji su zaduženi za realizaciju ovog projekta.
Izgradnjom dionice magistralne ceste M-18 Šićki Brod – Kladanj obezbijedit će se znatno poboljšanje stanja postojeće mreže cesta kojim se Tuzlanski kanton povezuje sa ostalim dijelovima Bosne i Hercegovine, te bi se omogućila brža i bolja veza Tuzlanskog kantona sa glavnim gradom Bosne i Hercegovine, te ostalim dijelovima BiH. Pored navedenog osigurale bi se velike mogućnosti za ubrzan razvoj Međunarodnog aerodroma Tuzla, te korištenje navedenog aerodroma za potrebe šire populacije koja gravitira u i van projektnog područja magistralne ceste.