Uz podršku vlade SAD-a, putem USAID-ovog projekta „Razvoj održivog turizma u Bosni i Hercegovini (Turizam)“, predstavnici turističkog sektora BiH prezentirali su jedinstvenu turističku ponudu ove zemlje liderima turističke industrije i medijima u SAD-u. Bosna i Hercegovina je promovisana kao destinacija koja se ne propušta, tako da je ova promotivna turneja otvorila nove prilike svim ljubiteljima avanture i kulture, ali i profesionalcima američke industrije turizma.
U partnerstvu s Turkish Airlines-om, Vanjskotrgovinskom komorom BiH i Turističkom zajednicom Kantona Sarajevo - Visit Sarajevo, promocija je održana u dva najpoznatija grada SAD-a – New Yorku i Los Angelesu. Ovi dinamični gradovi bili su domaćini ekskluzivnih predstavljanja raznolike ponude BiH – od zadivljujućih krajolika i netaknutih prirodnih ljepota do bogatstva kulturne tradicije i neodoljive gastronomske ponude.
„Bosna i Hercegovina ima toliko toga za ponuditi, a ipak ostaje skriveno blago za mnoge međunarodne putnike,“ izjavio je Feđa Begović, direktor USAID-ovog projekta Turizam. „Ova poslovna turneja bila je naša prilika da skrenemo pažnju na uzbudljivu turističku scenu naše zemlje koju mnogi u SAD-u tek počinju otkrivati.“
Novo poglavlje u turističkoj priči Bosne i Hercegovine
Turneja nije bila posvećena samo predstavljanju destinacije, već i stvaranju poslovnih veza. Dvanaest vodećih turističkih kompanija iz BiH dobilo je priliku sastati se s američkim turističkim agentima, turoperaterima i liderima industrije kako bi razgovarali o mogućnostima saradnje. Ovo umrežavanje postavilo je temelje za buduća partnerstva koja će omogućiti da još veći broj američkih putnika iz prve ruke iskusi čari Bosne i Hercegovine.
“Veliko nam je zadovoljstvo biti u New Yorku. Želio bih se prije svega zahvaliti USAID-u, Turističkoj zajednici Kantona Sarajevo, Turkish Airlines-u i Vanjskotrgovinskoj komori Bosne i Hercegovine koja nam je ovo omogućila. Povratna informacija od agenata i agencija s kojima smo razgovarali je odlična. Drago im je što smo došli prvi put predstaviti BiH. SAD su veliko tržište, općenito u privredi, a tako i u turizmu. Ja se nadam da će turisti početi dolaziti u velikom broju, pogotovo zato što su to turisti koji troše više novca i jako su dobri gosti. Što se nas tiče, mislim da su naši hotelijeri spremni, kako vidim u Mostaru se uskoro otvara novi Hilton, zatim Marriot pa se nadam da će to Amerikance dodatno privući našem tržištu”, kazao je Mili Bijavica, vlasnik turističke agencije Fortuna Travel.
Američko tržište drugo je po veličini u svijetu kada je riječ o odlaznim turistima, a američki putnici poznati su po interesovanju za jedinstvene i manje poznate destinacije. Za Bosnu i Hercegovinu, uspostavljanje direktnih veza s američkim turističkim agencijama predstavlja zlatnu priliku za transformaciju turističke industrije.
Roberta Kravette, suvlasnica američke turističke agencije Destination Widllife: “Specijalizirani smo za ture posmatranja ptica, divljih životinja i prirode u neotkrivenim destinacijama i veoma smo uzbuđeni zbog BiH. Priroda je apsolutno prekrasna. Izuzetno me raduje prilika da odvedem ljude u ovu zemlju i pokažem njenu nevjerovatnu floru i faunu. Čula sam o nacionalnim parkovima, wellness bazenima, jezerima i zaista smo uzbuđeni!"