Maloprodaja je realno smanjena za 1,9% u odnosu na prethodni mjesec. Analitičari koje je anketirao Reuters predviđali su povećanje od 0,3% u februaru.
"To je vjerovatno bilo to zbog pozitivnog rasta u prvom tromjesečju. S obzirom da je industrijska proizvodnja težila BDP-u, nade su se polagale na privatnu potrošnju da se nadoknadi", rekao je glavni ekonomista VP banke Thomas Gitzel.
Maloprodaja hrane pala je realno za 1,7% u odnosu na januar. Neprehrambeni poslovi su pali za 1,0%, dok je prodaja putem interneta i pošte zabilježila mjesečni realni pad prodaje od 2,8%. Osjećaj njemačkih potrošača je prigušen uprkos padu inflacije jer je neizvjesnost i dalje visoka, a istraživanje GfK-a i Nirnberškog instituta za tržišne odluke (NIM) predviđa samo blagi rast za april, na -27,4 sa -28,8. Rast realnog dohotka i stabilno tržište rada dobri su temelji za brzi oporavak potrošačke ekonomije, ali još uvijek nedostaje sigurnost i optimizam planiranja, rekao je analitičar potrošača NIM-a Rolf Buerkl.
Postoji prostor za poboljšanje, pokazalo je istraživanje Ifo-a objavljeno u četvrtak koje je pokazalo da su poslovna klima i očekivanja u maloprodajnom sektoru poboljšani u martu.
"Pesimizam koji je bio takva karakteristika u posljednje vrijeme se povlači", rekao je analitičar Ifo-a Patrick Hoeppner.