- Sve je dobro pripremljeno, građevinska industrija ima kapaciteta, materijal je tu. Nema, dakle, nijednog razloga da to ne uspije - rekao je Wissing za Deutschlandfunk, a prenosi DPA.
Međutim, upravo je građevinska industrija nedavno izrazila sumnju da je tako obimna sanacija izvodljiva prema planu: da se u narednim godinama revitalizuje 41 frekventan željeznički koridor.
Početak projekta označava i početak radova na visokofrekventnoj trasi Frankfurt-Manheim, koja će od 11h svake noći do jutra biti zatvorena.
- Ta linija je poput začepljene žile kucavice u organizmu. To će sada biti zaustavljeno, sanirano i onda će sistem bolje funkcionisati - rekao je Wissing.
Do sredine decembra bit će modernizovane šine, kontaktna mreža, signalni uređaji, skretnice, nadvožnjaci i stanice, prenosi Ekapija.
Wissing je ocijenio da je proteklih godina država premalo ulagala u održavanje željeznice. Nasuprot tome, rekao je, sadašnja vlada planira "historijske investicije".
- Mi smo linije finansiranja znatno proširili, do iznosa od plus 27 mlrd EUR. Ipak, na kraju će biti potrebno još novca - rekao je ministar.