Deutsche Bahn je tako u prošloj godini zabilježio neto gubitak od 2,4 milijarde eura, otprilike deset puta veći nego u 2022.
Prihod im je, piše Hina, pao za 13 posto, na 45,2 milijarde eura.
Teret kompaniji bila su ulaganja u infrastrukturu koja bi se trebala protegnuti na nekoliko godina. Deutsche Bahn je lani u modernizaciju pruga uložio 7,6 milijardi eura, a vlada bi im trebala nadoknaditi novac u ovoj godini.
Iznos ulaganja bio je veći za 16 posto nego 2022.
Deutsche Bahn i vlada planiraju uložiti rekordne iznose u nadolazećim godinama, kako bi obnovili željezničku infrastrukturu i povećali kapacitete. Prošle godine je zbog preopterećene mreže kasnila gotovo trećina vlakova u međugradskom prometu.
Potražnja za željezničkim prijevozom i dalje je snažna, iskazana u 1,8 milijardi prevezenih putnika u 2023., za 5,8 posto više nego godinu ranije, prenose Financije hr.