Konačni sporazum bit će definiran kroz završna usuglašavanja, a očekuje se da će sam proces biti završen u drugom kvartalu 2019. godine, priopćila je američka kompanija.
Iz "Coca-Cole" navode kako je njihova strateška namjera da ova akvizicija omogući kompaniji nove razvojne mogućnosti u Srbiji i regiji, kao i mogućnost proširenja u komplementarne kategorije proizvoda.
"Ova akvizicija predstavlja izvrsnu priliku za stvaranje dodatne vrijednosti za našu kompaniju, kupce i dioničare. U naš postojeći portfolio vodećih brendova napitaka dodat ćemo potrošačima dobro poznate, komplementare brendove, kao i inovativne vještine i znanja. Ovo će dodatno ojačati našu relevantnost na tržištu i odnos s kupcima", kazao je glavni izvršni direktor kompanije "Coca-Cola HBC AG" Zoran Bogdanović.
Kako se navodi, ova akvizicija nudi mogućnost sinergije kroz zajedničke promocije i komplementarne inovacije.
"Ova akvizicija je potvrda da je Srbija vrlo atraktivno odredište za strane investicije, ali i dokaz odlučnosti kompanije "Coca-Cola HBC Srbija", da ostanemo integralni dio lokalne zajednice u kojoj poslujemo i nastavimo razvijati svoje poslovanje u ovoj zemlji. Siguran sam da će naši globalni brendovi, znanje stečeno na brojnim tržištima, kao i posvećenost lokalnoj zajednici, udruženi s Bambijevim vodećim brendovima na tržištu konditorskih proizvoda, biti prava dobitna kombinacija", izjavio je generalni direktor kompanije "Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora" Svetoslav Atanasov, prenosi B92.
Biznis.ba / FENA