Ugovor su potpisali predsjednik HŽ Infrastrukture Ivan Kršić i predstavnici zajednice ponuditelja – direktor Interkonzaltinga Hari Vladović-Hrelja i Kristina Vujica iz firme PlanAxis.
Projekt će obuhvatiti njenu konstrukcijsku i energetsku obnovu, čime će se povećati potresna otpornost zgrade, očuvati njezin izvorni oblik te ugraditi suvremena rješenja poput solarnih panela.
Vrijednost ugovora za izradu dokumentacije iznosi 330 hiljada eura, finansiranih iz kredita Evropske investicijske banke (EIB), koji je osigurala Vlada. Rok za izradu tehničke dokumentacije je 24 mjeseca.
Državni sekretar u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture Žarko Tušek rekao je da se u ovom trenutku širom države gradi ili rekonstruira gotovo 500 kilometara pruga, te da je u toku veliki investicijski ciklus vrijedan 1,5 milijardi eura u gradnji infrastrukture, prenosi Indikator ba. Istovremeno se, kazao je, nabavljaju novi vozovi te je nedavno potpisan jedan veliki ugovor.
“Glavna stanica ovdje u Zagrebu simbol je hrvatske željeznice i simbol grada Zagreba, jedan od njegovih najljepših kulturnih spomenika”, naglasio je Tušek, dodavši kako je ta stanica, pogotovo nakon potresa, dugo godina zahtijevala obnovu.
Cijeli projekt obnove trebao bi biti gotov do 2030. godine, sve će skupa stajati oko 70 miliona eura, a Zagreb će tada dobiti, utvrdio je državni sekretar, novu turističku atrakciju.
Predsjednik Uprave HŽ Infrastrukture Ivan Kršić je rekao da se još uvijek ne zna koji će biti izvor finansiranja za obnovu kolodvora. Radovi na obnovi trebali bi, inače, početi 2027. godine.